رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد:

رویداد ملی چفیه‌های بهشتی ۲ مقارن با هفته دانش‌آموزی در استان

«صفایی نیک» از رویداد ملی چفیه‌های بهشتی دو مقارن با هفته دانش‌آموزی در آبان ماه در مراکز غیر دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۷۰۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ - 21October 2024
رویداد ملی چفیه‌های بهشتی ۲ مقارن با هفته دانش‌آموزی در آبان ماه در مدارس غیر دولتی برگزار می‌شود به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد،«عبدی صفایی» نیک رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی به منظور توسعه پایگاه‌های بسیج دانش آموزی و کلیه مدارس غیردولتی و هیئت امنایی بالای ۱۵۰ نفر منعقد شده است، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه به شهرستان‌ها و مناطق جهت آگاهی بخشی به مدارس غیردولتی و هیئت امنایی استان ارسال شده تا پایگاه بسیج دانش‌آموزی در مدارس راه‌اندازی شود.
 
وی افزود: تبیین و تشریح ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی به فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی این مدارس با هدف کنشگری نوجوانان بسیجی در راستای گفتمان مقاومت و امتداد راه سید مقاومت بخشی از اهداف توسعه پایگاه‌های بسیج دانش آموزی است.
 
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد بیان کرد: رویداد ملی چفیه‌های بهشتی ۲مقارن با هفته دانش‌آموزی درآبان ماه برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی ضروری است مدارس بیش از ۱۰۰ نفر جهت برگزاری این رویداد ملی اقدام کنند، ابراز داشت: همایش استانی فرزندان مقاومت در مدرسه دخترانه متوسطه اول غیر دولتی شایستگان روز چهارشنبه ۹ آبان برگزار می‌شود.
 
 این مسئول با بیان اینکه دوره جدید اردوی راهیان پیشرفت و امید مدارس هیئت امنایی و غیردولتی متوسطه دوم در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ طی سه نوبت و در تاریخ‌های دوم و سوم آبان ویژه پسران، بیست سوم و بیست چهارم آبان و همچنین هفتم و هشتم آذر ماه ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود، تصریح کرد: شهرستان‌ها و مناطقی که مدارس هیئت امنایی و غیردولتی دارند بر اساس سهمیه‌ای که به آنها اعلام خواهد شد اقدام خواهند کرد.
 
صفایی در پایان گفت: شرایط برگزاری اردو طی بخشنامه‌ای به شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها