فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب درگذشت والده سردار شاهوارپور را تسلیت گفت

امیر بیدادی با صدور پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده پرافتخار سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان را تسلیت گفت. 
کد خبر: ۷۰۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ - 22October 2024

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب درگذشت مادر سردار شاهوارپور را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب امروز با صدور پیامی درگذشت والده سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده پرافتخار سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان را تسلیت گفت. 

در این پیام آمده است:

ٱلَّذِينَ إِذَآ أَصَٰابَتۡهُم مُّصِيبَةࣱ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيۡهِ رَٰاجِعُونَ 

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور»؛

 با نهایت تاسف، ضایعه غمبار درگذشت مادر گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم، صبر جزیل آرزومندیم.

درگذشت حاجیه خانم «روبخیر شنگلی»، مادرِ مکرمه جنابعالی و شهید والامقام «امیر شاهوارپور»، موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

مجاهدت‌های این ام الشهید و مادر مؤمن، صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند که موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید. امید که روح این مادر صبور با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) محشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار