فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان مازندران

سردار «مسلمی» از فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان مازندران خبر داد و گفت: دوره توانمندسازی نوگلان حسینی به دنبال زمینه سازی برای تربیت مداحان در تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶ - 23October 2024

فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در آئین افتتاحیه هفتمین دوره توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی کشور که شب گذشته با حضور «مصطفی خورسندی» مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور به میزبانی استان مازندران در اردوگاه کشوری شهید هاشمی نژاد عباس آباد شهرستان بهشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید این خطه از شمال کشور به ویژه شهدای جبهه مقاومت سردار حاج «قاسم سلیمانی»، شهید جمهور آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» و شهدای راه قدس «سیدحسن نصرالله»، «اسماعیل هنیه» و «یحیی سنوار» با بیان اینکه مداحان نقش انکارناپذیری در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام ایفا می‌کنند، اظهار داشت: تربیت نوگلان حسینی سرمایه گذاری برای آینده است.

سردار مسلمی به فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان، افزود: دشمن در هر حوزه‌ای از جمله مداحی شامل سبک مداحی و اشعار درحال نفوذ است که باید مراقبت شود.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: امروز دشمن با تمام امکانات و ابزار‌های نوین خود در جنگ شناختی و چند وجهی به دنبال آن است تا مراسمی که بوی شهدا به ویژه مراسم اهل بیت و امام حسین (ع) می‌دهد را کمرنگ جلوه دهد باید حواسمان باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال آسیب رساندن به اسلام و انقلاب هستند، ادامه داد: در این راستا در زمینه مداحی نیز به دنبال ایجاد حواشی از سبک و متن مداحی است که باید مداحان به این مساله مهم توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: در هر سنگری که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌کنیم وظیفه همه ما خادمی نظام و خدمت بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه این دوره توانمندسازی به همت سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور و سپاه کربلا تا چهارم آبان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این دوره به دنبال زمینه سازی برای تربیت مداحان در تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها