از سوی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

پیام تبریک در پی انتصاب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴

سرهنگ «خواست خدایی» در پی انتصاب «غلامرضا تاجگردون» رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴٠۴ پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۷۰۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ - 24October 2024
پیام تبریک در پی انتصاب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد پی انتصاب «غلامرضا تاجگردون» را به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴ تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارزشمند، جناب آقای دکتر «غلامرضا تاجگردون» 
سلام علیکم
با صلوات بر محمّد و آل محمّد (ص) و اهداء تحیّات الهی
آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پُر ستاره بوده و فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است، جوهر این فرهنگ، ایمان است و جان مایه‌ی آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمّدی (ص).
 
بدین وسیله با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، شایسته است، انتخاب افتخار آفرین جنابعالی به عنوان «رئیس کمسیون تلفیق» که نشان از دانش، لیاقت، تعهد، اخلاص و توانمندی شما برادر عزیز دارد، صمیمانه تبریک عرض نمایم.
 
این انتخاب، حاصل سال‌ها تجربه، با ره توشه‌ای از خدمت صادقانه، مردم داری و ولایتمداری در مسیر دفاع از ارزش‌های والای انسانی و اسلامی، جای بسی افتخار و مباهات است.
 
این افتخارات ارزشمند فرزند کهگیلویه وبویراحمد و ایران عزیز را به خانواده‌ی بزرگ وایثارگر تاجگردون، مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان، بویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران وپیشکسوتان گرانقدر دفاع مقدس و مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
سلامتی و سربلندی همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجّهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستاریم.
 
 راه امام خمبنی (ره) و سایه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مستدام باد. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار