شهردار ساری:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از اولویت‌های شهرداری ساری است

«احمدی» با بیان اینکه کار در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ شهادت دلی است، گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از اولویت‌های شهرداری ساری است.
کد خبر: ۷۰۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 26October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «سید حسن احمدی» شهردار ساری در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران که صبح امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، با تاکید بر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه اظهار داشت: باید فضایی را فراهم کنیم که مردم بتوانند ارتباط بصری با فرهنگ شهادت برقرار کنند و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بهترین مکان برای این بحث خواهد بود.

وی نوید این را داد که در ماه‌های آینده شاهد تحولات خوبی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باشیم. 

شهردار ساری به نقش مردم در پیروزی‌های مختلف در عملیات‌های دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: با اعتقاد و اعتماد و مشارکت مردمی و نقشه راه و ایمان به خدا می‌توانیم در مسیری که شهدا برای ما ترسیم کردند مشکلات را رفع کنیم.

احمدی بیان کرد: کار در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ شهادت دلی است و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از اولویت‌های شهرداری ساری است و اتصال پارک ملل و مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یکی از برنامه‌های مهم شهرداری به شمار می‌آید.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از اولویت‌های شهرداری ساری است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار