برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت‌ در میقات الرضا(ع)

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت به‌ویژه شهیدان یحیی سنوار و حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین در میقات الرضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸ - 26October 2024

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت‌ در میقات الرضا(ع)به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت به‌ویژه شهیدان والامقام یحیی سنوار و حجت‌الاسلام سید هاشم صفی‌الدین، در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد. 

حجت‌الاسلام «حسین تکمیلی» امام جمعه شهرستان طبس در این مراسم اظهار داشت: جامعه‌ای موفق و باعظمت خواهد بود که در برابر دشمنی دشمنان اهل صبر و استقامت باشد.

حجت‌الاسلام‌ تکمیلی افزود: انقلاب اسلامی در سال‌های اول مخالفان زیادی داشت؛ اما با صبر و استقامتی که داشت، فتنه‌های مختلف دشمنان را به نفع مردم به پایان رساند.

امام‌ جمعه طبس با بیان اینکه امروز رهبری جبهه مقاومت با ایران اسلامی و شخص ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر کردند با حذف سرداران حزب‌الله و حماس می‌توانند تفکر جبهه مقاومت را نابود کنند؛ اما امروزه اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده و جبهه مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، مرثیه‌سرایی و قرائت دعای روح‌بخش کمیل توسط حسن باقری ذاکر اهل‌بیت (ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار