فرماندار فامنین:

اقدامات گروه‌های جهادی باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شود

«حسینی» گفت: اقدامات جهادگرانه گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی باعث ایجاد امید بین مردم می‌شود و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۷۰۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶ - 27October 2024

اقدامات گروه‌های جهادی باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار شهرستان فامنین جلسه هماهنگی حضور گروه جهادی «اثر» بنیاد مستضعفان در این شهرستان اظهار داشت: فامنین جزء ۳۱ شهرستان کم برخوردار کشور است و جنس خدمت در شهرستان فامنین بایستی با محل‌های دیگر متفاوت باشد.

وی افزود: گروه‌های جهادی در خدمت به مناطق محروم نقش ارزنده‌ای دارند و فعالیت‌های آنان مختص یک هفته و چند روز نیست، این عزیزان در طول سال در تمام زمینه‌های عمرانی، آبادانی و خدمات رسانی به مردم فعالیت می‌کنند؛ باید توجه داشت کار و فرهنگ جهادی بایست در جامعه نهادینه شود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: اقدامات جهادگرانه گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی باعث ایجاد امید بین مردم می‌شود و حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: این گروه با دو تیم ۱۶ نفره آقا و خانم در طی سه روز فعالیت به ۱۲۰۰ نفر از کودکان سطح شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار