مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت است

«رحیمی» گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می‌کند.
کد خبر: ۷۰۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۹ - 27October 2024

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به همراه «سلطان‌زاده» معاون اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران با خانواده معظم شهیدان «سنجابی»، آزاده سرافراز «ولی عزیزی» و جانبازان «ماشاالله پایرنج» و «علی بخش تربالی» دیدار کرد.

«محمد رحیمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدارها اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان، روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.

وی عنوان کرد: در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تلاش می‌کنیم آنچه در توان داریم و میسر است، در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه دهیم و این مایه افتخار است.

این مسئول گفت: همواره از دیدار و گفت‌وگو با جانبازان و خانواده بزرگ ایثارگران و شهدا، روحیه و انرژی می‌گیریم و آن را موجب برکت فعالیت‌های خود می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدارها پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان شد و دستورات لازم را برای حل آنها صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار