استاندار قزوین:

جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به پناهگاه و مأمن مظلومین عالم شده است

«اعلایی» گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به پناهگاه و مأمن مظلومین عالم شده و قطعا این مسیر با افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 27October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین روز یکشنبه در دیدار با امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده لشکر ۱۶ زرهی اظهار داشت: افتخار آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه دفاع از میهن عزیز اسلامی ارزشمند و جای تبریک و خداقوت دارد و از این نعمت سپاسگزار خداوند متعال هستیم.

وی افزود: خوشبختانه نیرو‌های مسلح همانقدر که در حوزه هجوم از توانمندی برخوردار هستند از پدافند قوی و با استحکامی برخوردارند و افتخار آفرینی‌های بزرگی به دست فرزندان ملت رقم خورد و موفقیت بزرگی بود.

اعلایی گفت: در این مسیر شهدای گرانقدری هم تقدیم انقلاب اسلامی شد که ارزشمند است و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن راه آنها را ادامه بدهیم.

این مسئول ادامه داد: اتفاقات شب گذشته نشان داد که دژ مستحکم جمهوری اسلامی ایران نفوذ ناپذیر است و شعار همیشگی ارتش که خود را فدای ملت معرفی کرده است، اجرایی شد و نشان دادند این نیروی مقتدر تا پای جان در صحنه است.

استاندار قزوین متذکر شد: وظیفه خودمان می‌دانیم که به همکاران لشکر قزوین به نیابت از بدنه پرتوان ارتش جمهوری اسلامی خداقوت بگوییم و امیدواریم با درایت نیرو‌های مسلح درس فراموش نشدنی به جنایتکاران داده شود.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز تبدیل به پناهگاه و مامن مظلومین عالم شده و قطعا این مسیر با افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار