نقش صنعت نفت در دفاع مقدس بی بدیل است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: نقش دلیرمردان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس بی بدیل بود چرا که در طول جنگ تحمیلی هر زمان که تاسیسات نفتی مورد حمله دشمن قرار می‌گرفت کارگران این حوزه در زیر آتش به ترمیم لوله‌های نفت مشغول بودند.
کد خبر: ۷۰۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹ - 27October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با «علیرضا کمالی» مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران پیرامون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا، اظهار داشت: خدمات ارزنده‌ای از تاریخچه نفت تاکنون در کشور صورت گرفته و اقتدار این سرزمین در کنار حوزه نظامی به نفت و گاز، وابسته است.
 
برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران
 
سرهنگ خواست خدایی با اشاره به اینکه نقش دلیرمردان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس بی بدیل است، افزود: در طول جنگ تحمیلی هر زمان که تاسیسات نفتی مورد حمله دشمن قرار می‌گرفت کارگران این حوزه در زیر آتش به ترمیم لوله‌های نفت مشغول بودند لذا ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی مدیران و کارشناسان این حوزه مانند رزمنده‌ای بود که در خط مقدم جبهه‌ها جنگ می کرد.
 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: درحال حاضر روحیه ایثار و فداکاری در بین مردم ما وجود دارد و این به برکت دوران پرافتخار دفاع مقدس است.
 
وی به حضور شهید گمنام در شرکت نفت و گاز گچساران اشاره کرد و گفت این توفیق بزرگی برای این شرکت است که از حضور این شهید گمنام بهره‌مند شوند.
 
این مسئول ابراز داشت: بنا به فرموده قرآن شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و شهدای گمنام نیز برکات بیشتری دارند و به طور قطع در روحیه کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران روحیه مضاعفی خواهد داشت. 
 
سرهنگ خواست خدایی به نقش تأثیر گذار شرکت نفت و گاز گچساران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: تاریخ شفاهی کارکنان این شرکت در دوران دفاع مقدس جهت معرفی رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان، ثبت و ضبط شود. 
 
«علیرضا کمالی» مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در ادامه این نشست گفت: شهدا ارزشمندترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای این سرزمین از هیچ تلاشی دریغ نکردند. 
 
برگزاری نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس و مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران
 
کمالی با بیان اینکه امیدواریم که شرمنده شهدا نشویم و به وعده‌های این عزیزان به درستی عمل کنیم، افزود: همه وظیفه داریم که در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم. 
 
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به ارائه گزارشی از اقدامات این شرکت پرداخت و گفت: اکنون در یک رزم اقتصادی هستیم و شرکت نفت و گاز تأثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد.
 
وی تأکید کرد: حضور شهید گمنام در این شرکت خیر، برکت و لطفی است که از طرف خداوند نصیب ما شده است و باعث تقویت نیرو‌ها خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار