امام جمعه بوشهر:

جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو شکل گیرد

آیت الله «صفایی بوشهری» گفت: جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو برای سیار استان‌ها و محور مقاومت شکل بگیرد.
کد خبر: ۷۰۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴ - 27October 2024

جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو شکل گیردبه گزارس دفاع پرس بوشهر،آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در بوشهر امروز در نشست با اهالی رسانه این استان اظهار کرد: جهان استکبار به منظور تسلط بر مراکز قدرت و ثروت، رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده و اکنون نیز به صورت ویژه حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر بزرگترین مانع برای جهان استکبار، محور مقاومت و ایران اسلامی است افزود: محور مقاومت علاوه بر منابع و نیروی انسانی توانمند دارای اندیشه و تفکر قوی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مولفه قدرت در محور مقاومت فوق‌العاده قوی است ادامه داد: دشمنان علاوه بر عرصه نظامیف در عرصه فرهنگی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نیز تلاش دارند که جبهه مقاومت را تحت تاثیر خود قرار دهند.

وی دفاع مقدس رسانه‌ای در کنار دفاع مقدس نظامی و دفاعی را ضروری دانست و بیان کرد: دفاع رسانه ای بر روی فعالیت‌های دفاعی و نظامی اثرگذاری بسیار بالایی دارد و باید جبهه مقاومت رسانه‌ای را در مقابل تهاجم رسانه‌ای دشمن شکل دهیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه باید خط مقاومت رسانه‌ای را ایجاد کنیم اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید هر کمکی که می‌توانیم به خط مقاومت انجام دهیم و حمایت‌ها در زمینه‌های مختلف انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر از ۵۰۰ سال پیش تاکنون در کمک به مظلومان و افرادی که مورد تعرض قرار گرفته بودند پیش‌قدم بوده‌اند خاطرنشان کرد: در زمینه کمک به مردم غزه، یمن و لبنان نیز شاهد کمک‌های بسیار بزرگی از سوی مردم استان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افشای چهره واقعی رژیم صهیونیستی و اهداف و برنامه‌های انها را یکی از رسالت‌های جبهه مقاومت رسانه‌ای دانست و گفت: باید چهره این رژیم به صورت کامل معرفی شده و خطر آن برای مردم منطقه و جهان تبیین شود.

وی حمایت گسترده از محور مقاومت را ضروری دانست و اظهار کرد: باید دیپلماسی رسانه‌ای در حمایت از محور مقاومت شکل بگیرد و این موضوع باید در استان بوشهر پایه‌گذاری شده و در سطح کشور و همچنین کشورهای خط مقاومت تسری یابد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال سقوط بوده و آینده جهان از آن مقاومت است اضافه کرد: جبهه مقاومت رسانه‌ای از استان بوشهر به عنوان یک الگو برای سیار استان‌ها و محور مقاومت شکل بگیرد و فعالیت‌های کارآمد و اثرگذار انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار