جانشین فرماندهی سپاه استان قم:

جنبه مردمی دوران دفاع مقدس در یادواره های شهدا مورد توجه قرار گیرد

سردار کبیری پور گفت: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و باید این موضوع در جریان برگزاری یادواره‌های شهدا بخصوص یادواره ۶۰۹۰ شهید استان قم مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۷۰۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ - 27October 2024

جنبه مردمی دوران دفاع مقدس در یادواره های شهدا مورد توجه قرار گیردبه گزارش دفاع‎‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عصر امروز در نشست رؤسای کمیته‌های ۱۰ گانه یادواره شهدای قم اظهار داشت: شمارش معکوس برگزاری یادواره شهدا شروع شده و باید برنامه‌های اثرگذاری در سطح استان داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با اشاره به حضور دانشجویانی از دیگر کشور‌ها در قم افزود: ضرورت دارد که از ظرفیت حضور این دانشجویان در دانشگاه‌های استان در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ مقاومت استفاده شود.

وی با تاکید بر ضرورت مردمی سازی یادواره شهدای استان گفت: حضور و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و باید این موضوع در جریان برگزاری یادواره‌های شهدا بخصوص سی امین یادواره ۶۰۹۰ شهید استان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه سرهنگ مهدی حیدری دبیر اجرایی ستاد یادواره عنوان کرد: کمیته‌های ۱۰ گانه ویژه برگزاری یادواره شهیدان زین الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و تا کنون جلسات متعددی با ادارات مختلف اعم از شهرداری، شورای شهر، اداره کل ورزش و جوانان و. جهت برگزاری هر چه بهتر این یادواره برگزار شده است.

حیدری افزود: برنامه ریزی‌های لازم در تمام کمیته‌های مختلف صورت گرفته و در این خصوص اولویت‌ها تعیین و در این جلسه مصوب خواهند شد.

در این نشست، روسای کمیته‌های ۱۰ گانه یادواره شهدای استان قم، گزارشی از روند برنامه ریزی و اجرای سی امین یادواره ۶۰۹۰ شهید استان ارائه دادند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار