مدیر امور هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

درخشش تئاتر«هفت اپیزود برای رعنا» در جشنواره تئاتر بسیج همدان

«لطفی‌شهپر» از درخشش تئاتر «هفت اپیزود برای رعنا» که به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تهیه شده بود در پانزدهمین دوره تئاتر بسیج هنرمندان (سودای عشق) ویژه استان همدان، خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸ - 28October 2024

درخشش تئاتر«هفت اپیزود برای رعنا» در جشنواره تئاتر بسیج همدان«امین لطفی‌شهپر» مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: در پانزدهمین دوره تئاتر بسیج (سودای عشق) ویژه استان همدان از تئاتر «هفت اپیزود برای رعنا» تقدیر شد.

وی با بیان اینکه این نمایش اثری از گروه هنری «گیومه» است، افزود: این تئاتر به نویسندگی «حمیدرضا کاظمی‌پور»، دراماتورژ و کارگردان «نسا بخشی»، بازیگران «مریم بیگلربگیان»، «نسا بخشی»، «آزاده سیمایی»، مدیران صحنه «علی دارابی»، «احسان بیگ محمدی»، طراح صحنه و لباس «نسا بخشی» و موسیقی «علی دارابی» تهیه شده است.

مدیر امور هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: در این دوره از جشنواره تئاتر بسیج استان همدان از «نسا بخشی» به عنوان بازیگر زن نمایش صحنه‌ای و طراح صحنه این نمایش تقدیر شد.

وی با بیان اینکه این اثر به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان همدان تهیه شده است، تصریح کرد: «دختری به نام رعنا» زندگی پر فراز و نشیب خود را روایت می‌کند، در قسمتی از نمایش رعنا به یاد می‌آورد که در بمباران هوایی سال ۶۱ همدان چگونه سرنوشتش به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار