نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

پیام تمامی شهیدان، حرکت در راه حق و تقویت ولایت است

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: پیام تمامی شهیدان، حرکت در راه حق و تقویت ولایت است. همه ما با تأسی از سیره و روش شهدا باید در این جهت گام برداشته و تعنلای نظام اسلامی را تحقق بخشیم.
کد خبر: ۷۰۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ - 28October 2024

پیام تمامی شهیدان، حرکت در راه حق و تقویت ولایت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (دوشنبه) در دیدار با خانواده شهید «مصطفی توافقی» که در فضایی صمیمی برگزار شد،  اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان فرصتی مغتنم و یک افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند. خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند. پیام تمامی شهیدان، حرکت در راه حق و تقویت ولایت است. همه ما با تأسی از سیره و روش شهدا باید در این جهت گام برداشته و اعنلای نظام اسلامی را تحقق بخشیم.

در این دیدار لوح تقدیری به رسم یادبود به خانواده معظم این ‏شهید تقدیم شد‎.‎

شهید مصطفی توافقی در سال ۱۳۴۵ در شهرستان فاروج چشم به جهان گشود و در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۱۰ در منطقه عملیاتی هورالهویزه عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار