تجلی حضورمردم یزد در:

سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب

صبح روز گذشته و همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم دارالعباده یزد همگام با مردم متدین و انقلابی سراسر کشور با حضور در راهپیمائی 22 بهمن با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۷۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ - 12February 2016

سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس یزد؛ صبح روز گذشته و همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم دارالعباده یزد همگام با مردم متدین و انقلابی سراسر کشور با حضور در راهپیمائی 22 بهمن با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

*مردم یزد زن و مرد، پیر و جوان علی رغم هوای سرد زمستانی در راهپیمائی حضور یافته بودند.

*«جشن پیروزی» که صبح از ساعت 7:30 در خیابان فرخی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و حضور هنرمندان انقلابی استان برگزار شده بود با نزدیک شدن به ساعت 9 صبح خاتمه یافت.

*راهپیمائی 22 بهمن امسال با دعای فرج آغاز شد.

*زرتشتیان یزدی مطابق رسم هر ساله خود از میدان شهید بهشتی به جمعیت راهپیمایان پیوستند و پیام همبستگی اقلیت ها با انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.

*بالاخره با رسیدن خیل جمعیت به میدان امیرچخماق در کنار هشت مهمان عزیز دارالعباده  اختتامیه مراسم با قرائت قرآن آغاز شد.1357 نفر از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 نیز با همسرایی خود پیوند نسل چهارم با انقلاب را به نمایش گذاشتند.

 

 


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار