برگزاری پویش و مسابقه «اینجا کجاست؟» در مازندران+ فیلم

ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران اقدام به برگزاری پویش و مسابقه «اینجا کجاست؟» در بستر پیام‌رسان روبیکا کرده است.
کد خبر: ۷۰۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵ - 12November 2024

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، ستاد بزرگداشت روز ملی مازندران اقدام به برگزاری پویش و مسابقه «اینجا کجاست؟» در بستر پیام‌رسان روبیکا کرده است.

برگزاری پویش و مسابقه «اینجا کجاست؟» در مازندران+ فیلم

این پویش جالب به مناسبت هفته مازندران و به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان همراه با معرفی جاذبه‌های طبیعی، غذا‌های سنتی، پوشش محلی، آداب و سنن بومی، اماکن مذهبی، تاریخی و خرده فرهنگ‌های کهن استان مازندران، برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.

این پویش مردمی که با محوریت مردم انجام می‌گیرد به این نحو است که هر فرد می‌بایست بدون اشاره مستقیم به نام مکان موردنظر، یکی از جاذبه‌های گردشگری مازندران را معرفی کند و در مقابل شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌بایست نام آن مکان را حدس بزنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش و مسابقه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://rubika.ir/ostandari_mazandaran در پیام‌رسان روبیکا از مکان یا جاذبه گردشگری موردنظر ویدئویی کوتاه را تهیه و بارگذاری کنند و در ویدئوی ارسالی عنوان کنند که این ویدئو برای پویش «اینجا کجاست؟» تهیه شده و از شما می‌خواهم که این مکان را حدس بزنید.

به شرکت‌کنندگان باید در تولید این ویدئوی کوتاه، به معرفی آن جاذبه بدون اشاره مستقیم به نام آن مکان بپردازند؛ به طور مثال آنکه این بنای تاریخی در چه قرنی و یا چه دوره‌ای ساخته شده و چه شاخصه یا ویژگی‌هایی دارد و یا اینکه مکان مورد نظر در منطقه کوهستانی، جنگلی، روستایی و یا ساحلی قرار گرفته است.

شرکت‌کنندگان باید دقت داشته باشند که در زمان تهیه تصویر یا ویدئو، نام آن مکان در فیلم ارسالی وجود نداشته باشد و با الزام مکان مورد نظر حتما در استان مازندران باشد و توضیحات ارائه شده بدون اشاره مستقیم به شهر و نام آن، کافی و مفید باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این پویش، سفیر معرفی جاذبه‌های روستایی و شهری باشند و جایزه بگیرند.

دست‌اندرکاران، سه روش برای برنده شدن در این مسابقه پیشنهاد دادند؛ انتخاب بهترین ویدئوی تولیدی توسط داوران، انتخاب ویدئویی که کسی نتواند حدس بزند و انتخاب سه نفر از کسانی که بیشترین حدس درست را زده باشند.

در ضمن شرکت‌کنندگان می‌توانند محتوای تولیدی خود را به نشانی injakojast@ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار