کسب رضایت خانواده ایثارگران باید مهمترین اولویت‌ گروه هتل‌های کوثر باشد

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر از هتل هویزه بازدید کرد و گفت: کسب خشنودی خانواده معزز شاهد و ایثارگر باید از مهمترین اولویت‌ها در گروه هتل‌های کوثر باشد.
کد خبر: ۷۰۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲ - 20November 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدرضا گروسی سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر به منظور بررسی روند ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از هتل هویزه تهران بازدید کرد. 

کسب خشنودی خانواده معزز شاهد و ایثارگر باید از مهمترین اولویت‌ها در گروه هتل‌های کوثر باشد

گروسی در این بازدید ضمن تشکر از زحمات کارکنان هتل، با اشاره به سیاست‌های سازمان در خصوص ارائه خدمات به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران باید خوشحال باشیم که خدمتگزار خانواده معزز شاهد و ایثارگر هستیم. 

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ضمن اعلام برنامه‌های مورد نظر در بخش گروه هتل‌ها گفت: کارکنان گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر به این نکته باید توجه داشته باشند که وظیفه اصلی کارکنان با هر عنوان شغلی و در هر نهاد دولتی و خصوصی، کسب رضایتمندی مشتریان است ولی در گروه هتل‌های کوثر این موضوع مرتبه بالاتری دارد و آن کسب خشنودی خانواده معظم شهدا و ایثاگران است. یعنی ما علاوه بر تلاش برای کسب رضایتمندی مشتریان، باید جهت ایجاد خشنودی جامعه هدف تلاش و برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار