رسانه‌های سوری گزارش دادند؛

فرار تروریست‌ها از پایگاه‌های خود در شمال حلب/ هلاکت شماری از تروریست‌ها در لاذقیه

عناصر تروریستی گروه‌های مسلح سوریه پس از شکست در جنگ‌های «احرص»، «مسقان» و «الجهاد» در حومه شمالی حلب، به سمت «مارع» و «اعزاز» فرار کردند.
کد خبر: ۷۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 17February 2016

فرار تروریست‌ها از پایگاه‌های خود در شمال حلب/ هلاکت شماری از تروریست‌ها در لاذقیه

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از رسانههای سوری، نیروهای ارتش این کشور پس از درگیری شدید با عناصر گروههای مسلح در حومۀ شمالی حلب، مناطق «احرص»، «مسقان» و «الجهاد» را آزاد کردند؛ برهمین اساس عناصر مسلح نیز از ترس جان خود، به «مارع» و «اعزاز» که آخرین مخفیگاههای آنها در حومه شمالی حلب است، فرار کردند.

از سوی دیگر ارتش سوریه همچنین با پشتیبانی متحدان خود، در حومه شمالی لاذقیه با گروههای مسلح تروریست درگیر شد و تپههای «الغزاله» و روستاهای «بلله»، «شلف» و «قلعه» را از اشغال آنها آزاد کرد.

براساس این گزارش، شمار زیادی از عناصر تروریستی در این عملیات کشته و زخمی شدند.

منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و همپیماناش، روستای «عین باصور» و مناطقی در سمت غربی کوهی را که میان دو روستای «شلف» و «کنسبا» واقع شده است را نیز آزاد کردند.

ارتش سوریه همچنین توانست حضور خود را بر بلندیهای منطقه گسترش دهد تا زمینه ورود به روستای کنسبا را از سمت شرق، فراهم سازد.

نیروهای سوری علاوه بر این امنیت را به مناطق «رویسه»، «الجلطه»، «ارض القرم»، «ظهرت الکروم» و موقعیت «665»در حومه شمالی لاذقیه بازگرداند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار