مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران:

بانوان طلایه‌داران مبارزه با آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها هستند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: بانوان طلایه‌داران مبارزه با آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها هستند.
کد خبر: ۷۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ - 17February 2016

بانوان طلایه‌داران مبارزه با آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها هستند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی استانداری تهران،  سیاوش شهریور در همایش زن، هویت ملی و مشارکت حداکثری و جشن تکلیف سیاسی رأی اولیها در آستانه حماسه تاریخی انتخابات در شهرستان دماوند اظهار کرد: در سرزمینی زندگی میکنیم که جغرافیای آن راه عبوری شرق به غرب و شمال به جنوب جهان است.

وی افزود: یکی از دلایلی مهمی که کشور همواره با مشکلاتی در طول تاریخ مواجه بوده، همین مسیرهای عبوری است؛ هیچ ملتی در جهان پیدا نمیشود که بهاندازه ایران مورد تهاجم قرار گرفته باشد؛ هر قومی از ملت ایران طعم جنگ را چشیده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران تصریح کرد: ایران همواره به عنوان کشور تلقی تمدنهای تاریخ مطرح و مورد تهاجم بوده است.

شهریور گفت: موضوعی که تاکنون این سرزمین را مقابل آتشهای جنگ و فتنه سرافراز کرده و باعث ماندگاری نظام مقدس شده، خانوادههای ایرانی بوده است.

وی ادامه داد: کشور ما علاوه بر اینکه مورد تهاجم قرار داشته با حوادث طبیعی سیل و زلزله نیز مواجه بوده است؛ در این خصوص، ایران همیشه مقابل جنگ، تهدیدهای دائمی و بلایای طبیعی جاودانه بوده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران بیان کرد: خانواده ایرانی در سختترین شرایط به عنوان جاودانهترین نهاد اجتماعی سعی کرده تا همیشه از کشور و جامعه حفاظت کند.

شهریور افزود: خانوادههای ایرانی در جنگ تحمیلی یار و غمخوار رزمندگان بودند؛ خانوادههای ایرانی توانستهاند با همت والای خود کشور را تاکنون سرپا نگهدارند و باعث استمرار تمدن ایرانی شوند.

وی با بیان اینکه پدران و مادران ایرانی باعث انتقال میراث معنوی شدهاند، تصریح کرد: خانوادهها به خصوص بانوان، طلایهداران مبارزه با بیاخلاقی و آسیبها هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه امروز آسیبهای زیادی مقابل خانوادهها قرار دارد، بیان کرد: خانوادههای ایرانی اکنون مورد تهاجم هزاران فیلم بیاخلاقی قرار دارند؛ پسران و دختران طلایهداران تمدن ایرانی هستند و دشمنان میخواهند تا آنها را از سرافرازی خارج کنند.

شهریور تاکید کرد: در این زمینه، خانوادهها نقش به سزایی دارند و باید هدایتگر باشند؛ خانوادههای ما باید گرد شمع اخلاق و معنویت حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) قرار گیرند تا برابر آسیبهای اجتماعی ایستادگی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها