با حضور ابوذر ابراهیمی؛

روابط 25 ساله ایران و ارمنستان مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به‌منظور شرکت در همایش «بررسی روابط 25 ساله ارمنستان و ایران» به ارمنستان سفر کرد.
کد خبر: ۷۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ - 18February 2016

روابط 25 ساله ایران و ارمنستان مورد بررسی قرار می‌گیرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، ابوذر ابراهیمی ترکمان برای شرکت و سخنرانی در همایش بینالمللی «بررسی روابط 25 ساله جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران» روز گذشته (28 بهمن ماه) وارد ایروان شد.

ابوذر ابراهیمی ترکمان که به دعوت «هاسمیک بوغوسیان» وزیر فرهنگ ارمنستان و برای شرکت در همایش بینالمللی «بررسی روابط 25 ساله جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران» و دیدار با ایرانیان به این کشور سفر کرده است، در فرودگاه «زوارتنوتس» ایروان، مورد استقبال سید کاظم سجادی سفیر و مجید مشکی رایزن فرهنگی کشورمان قرار گرفت.

وی طی سخنانی اظهار امیدواری کرد که حضور در همایش بین المللی روابط 25 ساله ی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران و ملاقات های پیش رو بتواند بر توسعه و تحکیم روابط فرهنگی میان دو کشور بیافزاید.

بنابراعلام این خبر، شرکت در همایش بین المللی روابط 25 ساله ی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران، دیدار و گفتگو با وزرای فرهنگ و ارامنه خارج کشور ارمنستان، ملاقات با اسقف اعظم ارامنه و بازدید از کلیسای مرکزی اچمیادزین و موسسات فرهنگی از مهمترین برنامههای رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در این سفر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار