صبح امروز در قزوین

همایش بزرگ بصیرت فرهنگیان استان قزوین برگزار شد

همایش بزرگ بصرت فرهنگیان صبح امروز با حضور مسئولین و معلمان آموزش و پرورش در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 18February 2016

همایش بزرگ بصیرت فرهنگیان استان قزوین برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، در این همایش که صبح امروز با حضور دکتر نجیب زاده مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور ، معلمان و فرهنگیان استان قزوین برگزار شد دکتر نجیب زاده در سخنانی تجلیل از مقام حجت الاسلام ابوترابی و شهید عباس بابایی و دیگر شهدای استان قزوین اظهار کرد: شهید ابوترابی مرد بزرگی بود که در اسارت آنچه را که ترویج میکرد عشق و ایثار بود که حتی قلب شکنجه گران را با این رفتار خود نرم میکرد و تحت تأثیر قرار میداد.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان در ادامه افزود: آموزش پرورش کارخانه انسان سازی است و باید فرهنگیان ما از این فرصت به بهترین نحو استفاده نمایند و اگر کسی یک نفر را احیاء کند عالم را احیاء کرده است.

دکتر نجیب زاده تصریح کرد: امروز حرف دشمن این است که میگویند باید بین امام و امت جدایی بیندازیم، امام بدونِ امت و امت بدونِ امام هیچ قدرت و اقتداری ندارد ولی امت همراه با امام را هیچ قدرتی نمیتواند شکست دهد و  در طول اسلام هر جا ضربهای خوردیم از بیبصیرتی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات 7 اسفند تأکید کرد: در انتخابات به کسانی رأی دهیم که باایمان، گوش بهفرمان رهبر، تابع ولایت فقیه و اهل مقاومت باشند و ترسو و بزدل نباشند و خود را نوکر مردم بدانند و تعهد همراه با تخصص داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار