تقدیر محمد حیدری از مدیران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از مدیران و دست اندرکاران این جشنواره تقدیر کرد.
کد خبر: ۷۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ - 21February 2016

تقدیر محمد حیدری از مدیران سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، محمد حیدری دبیر جشنواره در مراسم تقدیر از مدیران جشنواره فجر گفت: من در ایام برگزاری جشنواره پشت هیچ تریبونی قرار نگرفتم اما در این مراسم صحبت می کنم زیرا همکاران صمیمی در این جمع حضور دارند.

وی ادامه داد: از همه شما همکاران عزیز که جشنواره سی و چهارم را خلق کردید بسیار سپاسگذارم. همچنین از هنرمندانی همچون بهروز غریب پور، مهتاب کرامتی و مجید مظفری که از ابتدا تا انتهای جشنواره همراه ما بودند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه امسال برای برگزاری جشنواره کار سختی انجام دادیم، گفت: طبیعی است هرکار بزرگی که انجام می شود با انتقاداتی همراه خواهد بود اما باید توجه داشته باشیم آنچه که ما از جشنواره سی و چهارم دیدیم ماحصل زحمات بزرگانی بود که در دوره های قبل جشنواره آنرا به سرانجام رسانده بودند.

حیدری ادامه داد: به طور قطع در همه دوره های جشنواره اهالی مطبوعات و منتقدان، زحمات زیادی کشیده اند که نتیجه حاصل کار آنها برگزاری جشنواره سی و چهارم بود.

وی همچین گفت: از حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی صادقانه و خالصانه تقدیر و تشکر می کنم زیرا در برگزاری این دوره از جشنواره بسیار با ما همراه بودند و به ما کمک کردند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: بنده به عنوان دبیر جشنواره مطمئن هستم در جشنواره سی و پنجم شاهد برگزاری جشنواره ای باشکوهتر خواهیم بود.

در ادامه این مراسم بهروزغریب پور مدیر کاخ جشنواره نیز گفت: در تقدیر من انجام کارهای سخت نوشته شده است. روزی که محمد حیدری این مسئولیت را به من داد به او گفتم سوابق کاری و سن زیادم را کنار بگذار و تصور کن من سرباز شما هستم و این مسئولیت را با دل و جان می پذیرم.

وی ادامه داد: افتخار می کنم که در کنار محمد حیدری و همه شما شب و روزهای زیادی را گذراندم. در این روزها جفا و ناجوانمردی ها بسیار بود اما باید درنظر داشت که در کار سخت نمی توان انتظار داشت تا کسانی حقیقت را زیرپا نگذارند.

غریب پور همچنین گفت: به دلیل اینکه خالصانه و صادقانه کار کردیم باور دارم که این دوره از جشنواره نقطه عطفی در جریان برگزاری نه تنها جشنواره فیلم فجر بلکه همه جشنواره ها است.

وی ادامه داد: در کنارهم لحظات سختی را گذراندیم زیرا در کمتر جشنواره ای شاهد این همه هجمه بودیم. امیدوارم محمد حیدری با مسئولیتی که دارد سال آینده جشنواره فیلم فجر را باشکوهتر برگزار کند.

مدیر کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همچنین گفت: جا دارد در این مراسم از حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز تشکر کنم زیرا با درایتی که او داشت جشنواره بسیار خوبی برگزار شد.

غریب پور در ادامه خاطرنشان کرد: چندی پیش آقایی گفت خدا کند به ایوبی صدارت سفارت فرانسه را بدهند و بگذارد ما هم در عالم سینما کار خود را انجام بدهیم و من امروز در پاسخ به این آقا می گویم که واقعا حیف نیست چنین سخنانی را درباره یک آدم فرهیخته که گنجینه ای از علم و سواد است می زنید.

مدیر کاخ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: حجت الله ایوبی مدیر با تجربه ای است که به چندین زبان از جمله فرانسه و عربی تسلط کامل دارد. او همچنین مولانا پژوه و هنر شناس جامعی است.

وی ادامه داد: آقای حیدری! کار سخت، دشمنان جانانه ای دارد اما رفقای آینده داری را هم به همراه خواهد داشت. بدانید که فرهنگ این سرزمین نیاز به آدم هایی همچون شما دارد.

غریب پور در ادامه خاطرنشان کرد: علی معلم در جایی با کنایه گفته بود در کجای دنیا یک بازیگر مشاور دبیر جشنواره می شود و من امشب در پاسخ به او می گویم که ما باید قدر مهتاب کرامتی را بدانیم زیرا او به جای زیبایی ظاهر بیشتر زیبایی اندیشه داشت.

در ادامه این مراسم مجید مظفری مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز گفت: از حجت الله ایوبی، محمد حیدری و همه شما همکاران تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در ابتدا که این مسئولیت به من داده شد تصورم بر این بود که کار آسانی است اما به مرور متوجه حساسیت و سختی کار شدم. در همین مراسم از حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می کنم به خاطر اعتمادی که به من کردند و این مسئولیت را به من دادند.

مظفری ادامه داد: تشکر ویژه ای از حجت الله ایوبی دارم زیرا زمانی که چند ماه در خانه بیمار بودم تنها او بدون عکاس و گروه فیلمبرداری به عیادت من آمد.

مدیر کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر همچنین گفت: آقای حیدری امیدوارم جشنواره سی و پنجم را هم با همین انرژی و شادابی که امروز دارید، برگزار کنید.

نظر شما
پربیننده ها