در پیام‌هایی جداگانه؛

نمایندگان ولی فقیه در سپاه و ارتش درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند

نمایندگان ولی فقیه در سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۷۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ - 04March 2016

نمایندگان ولی فقیه در سپاه و ارتش درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفتند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش و حجتالاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیام های جداگانهای درگذشت آیتالله واعظ طبسی را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت حجتالاسلام آل هاشم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

رحلت جانگذاز و اندوهبار عالم مجاهد و جلیل القدر، حضرت آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی  و تولیت آستان مقدس رضوی موجب تاثر وتالم فراوان شد.

این روحانی مجاهد و مبارز از یاران باوفای حضرت امام خمینی (ره) و برادری همدل و همزبان با مقام معظم رهبری و خدمتگزاری سختکوش برای انقلاب بود و همواره با صلابت و عزم راسخ به دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

اینجانب این ضایعه و مصیبت اندوهبار را به محضرحضرت ولی عصر (عج ) و نایب برحقش حضرت آیت العظمی امام خامنه ای عزیز و بویژه بیت معظم ایشان تسلیت گفته برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

***

متن پیام تسلیت حجتالاسلام سعیدی به این شرح است:

بسمالله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم عامل، روحانی انقلابی، مجاهد نستوه مرحوم آیتالله شیخ عباس واعظ طبسی (ره) نماینده ولیفقیه در استانهای خراسان و تولیت آستان قدس رضوی و عضو ارجمند مجلس خبرگان رهبری که در ایام سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) معنادار و مؤید عنایت اهلبیت(ع) عصمت و طهارت به این یار دیرین امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، موجب تأسف و تألم اینجانب و آحاد فرماندهان و پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

حافظه تاریخی ملت ایران و آنچه طی 37 سال اخیر بر انقلاب و نظام اسلامی گذشته است، گواهی میدهد آن عامل مجاهد و خستگیناپذیر در حراست از اسلام ناب محمدی(ص) و همراهی با ولایتفقیه و رهبری انقلاب اسلامی، لحظهای درنگ نکرد و کارنامه خدمات نورانی و ماندگار خود در دهها سال در مدیریت امور آستان قدس رضوی و بسط و توسعه بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسیالرضا(ع) را الهامبخش عاشقان و شیفتگان آن حضرت قرار داده است.

تردیدی نیست پاسداران انقلاب اسلامی، نصایح و مواعظ ارزشمند آن عالم ربانی و روحانی انقلابی، دشمنشناس و ولایتمدار طی سالیان گذشته را هرگز فراموش نکرده و یاد و خاطرات سازنده همنشینی و همکلامی با وی را زنده نگه خواهند داشت.

اینجانب با اندوه عمیق، ارتحال آن روحانی عالیقدر، برادر همدل و همزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مرید صدیق امام راحل(ره) و خدمتگزار پایدار و سختکوش انقلاب و خادم مخلص و برجسته بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) را به محضر ولیعصر(عج) و نایب بر حقش امام خامنهای (مدظله عالی) مراجع عظام تقلید، حوزههای علمیه و مردم شریف و شهیدپرور خطه خراسان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت واسعه الهی و غفران و رضوان خداوندی برای آن عزیز به عرش پیوسته و صبر و شکیبایی بازماندگان و علاقهمندان وی را از درگاه پروردگار متعال مسئلت مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها