پیام تسلیت محسن رضایی در پی درگذشت تولیت آستان قدس رضوی

آیت‌الله واعظ طبسی از مفاخر روحانیت عصر حاضر بود

دبیر تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ - 04March 2016

آیت‌الله واعظ طبسی از مفاخر روحانیت عصر حاضر بود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در پی ارتحال عالم مجاهد آیتالله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم ا لله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

عالم مجاهد، نماینده، یار و یاور صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری، تولیت آستان قدس رضوی و عضو برجسته مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله آقای حاج شیخ عباس واعظ طبسی، پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام ،به ملکوت اعلا پیوست و در جوار قرب حضرت حق، مأوا گزید.

آن عالم ربانی، به حق، از مفاخر روحانیت در عصر حاضر بود که در عرصه های گوناگون، خوش درخشید و در تاریخ مشعشع مجاهدت روحانیت شیعه، ماندگار شد.

آن مجاهد نستوه، در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی، با خطابه های آتشین و تحمل شکنجه ها و زندانهای طاقت فرسا، از هیچ تلاشی در جهت حمایت از راه امام(ره)، دریغ نکرد و در دوران پس از پیروزی، تا پایان عمر پر برکتش، فداکارانه و وفادارانه از هیچ کوششی در مسیر تقویت و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، مضایقه نکرد.

اینجانب از حمایتهای آن مرد بزرگ از جبهههای دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و عنایات ویژهاش نسبت به فرماندهان عرصههای نبرد، خاطرات فراوانی دارم.

برحسب وظیفه، سوگمندانه، رحلت این عالم مجاهد و تولیت سخت کوش آستان مقدس حضرت رضا(ع) را به ساحت مبارک حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید و حوزههای علمیه و قاطبه ملت ایران به ویژه مردم غیور خراسان و علی الخصوص به بیت شریف و فرزندان گرامی ایشان، صمیمانه تسلیت عرض می کنم و برای روح آن مرد الهی، علو درجات و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب میکنم.

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام
14 اسفند 1394»

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار