علمای اهل سنت تربت‌جام تأکید کردند؛

حضور حداکثری در انتخابات نشانه دفاع از جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است

در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان، دو تن از علمای اهل سنت تربت جام در گفتگوهای جداگانه‌ای ضمن برشمردن انتخابات 7 اسفندماه از عموم مردم کشورمان جهت حضور در این انتخابات سرنوشت‌ساز دعوت کردند.
کد خبر: ۷۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ - 25February 2016

حضور حداکثری در انتخابات نشانه دفاع از جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی است

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان شرفالدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربتجام و مولوی امانالله برزگر، امامجمعه اهل سنت بخش پایین جام شهرستان تربتجام در گفتگوهای جداگانهای ضمن برشمردن انتخابات 7 اسفندماه از عموم مردم کشورمان جهت حضور در این انتخابات سرنوشتساز دعوت کردند.

شرفالدین جامی الاحمدی امامجمعه اهل سنت تربتجام گفت: حضور حداکثری مردم قهرمان ایران در انتخابات هفتم اسفند یک ضرورت، وظیفه دینی، ملی و دمیدن روحی دوباره در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حکومت مردمسالاری دینی است.

وی افزود: هرچه درصد شرکتکنندگان در سطح کشور به نسبت جمعیت رأیدهندگان افزایش یابد قطعاً مجلس آینده از اعتبار و اهمیت بیشتری برای تصمیمگیری در داخل کشور و سطح بینالمللی برخوردار است و شرکت حداکثری مردم در انتخابات لازم است.

امامجمعه اهل سنت با اشاره به نقش انتخابات در تحکیم وحدت تصریح کرد: مردم ولایتمدار تربتجام و دیگر شهرهای تلفیقی، شیعه و سنی با وحدت و آرامش در کنار هم زندگی مسالمتآمیزی دارند و انتخابات نباید موجب تحریک مذهبی و قومیتی شود. همه باید توجه داشته باشند که این انتخابات رنگ تعصبات مذهبی به خود نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری انتخابات، میبایست مردم با وحدت کامل همچون گذشته بدون به وجود آمدن کینه و تفرقه به زندگی خود ادامه دهند.

جامی الاحمدی با اشاره به پیام انتخابات به دوستان و دشمنان نظام اسلامی خاطرنشان کرد: دوستان نظام جمهوری اسلامی از حضور حداکثری مردم کشورمان در این مانور فرهنگی سیاسی راضی و خشنود خواهند شد و به آنان این امید و نوید را میدهد که مسئولین نظام به پشتوانه مردم ایران اسلامی به خواستههای زورگویانه آمریکا و غرب تن نمیدهد و همچنان در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) حرکت کرده و پایبند به احقاق حقوق مردم کشورمان است.  این امر باعث دلگرمی، همدلی و همزبانی دولت ما و ملتهای مظلوم و مستضعف مسلمان و غیرمسلمان در جهان است.

وی یادآور شد: انتخابات به دشمنان انقلاب میفهماند که ملت ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حضرت آیتالله خامنهای با وجود همه فتنهها از دستاوردهای امام (ره)، انقلاب و شهدا حفظ و حراست نموده و این انتخابات یکبار دیگر موجب یأس و شکست دشمنان خواهد شد.

انتخاب درست مساوی است با ماندگاری انقلاب

مولوی امانالله برزگر، امامجمعه اهل سنت بخش پایین جام شهرستان تربتجام، نیز در گفتگویی اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است در برابر کشورهایی که با اسلام سر ستیز دارند و در رسانههای خود علیه انتخابات ایران تبلیغ میکنند وحدت و اتحاد خود را با صفهای فشرده ملت در انتخابات نشان دهیم و با تشکیل یک مجلس مردمی و پویا، از خطر نفوذ دشمنان در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی جلوگیری کنیم.

وی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری به لحاظ رسالت تعیین رهبر که متضمن ولایتفقیه است از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم آگاه کشور باید با آگاهی بیشتر در برابر دشمنان قسمخورده که علیه جمهوری اسلامی اقدام تبلیغاتی میکنند در انتخابات شرکت کنند.

مولوی برزگر تأکید کرد: تکلیف داریم تا در انتخابات پیشرو در پای صندوقهای رأی حاضر شویم و اعلام کنیم که بنا بر اشاره صریح آیه قرآن کریم، دست خداوند حکیم بالاتر از تمام دستها و قدرتهاست.

امامجمعه اهل سنت بخش پایین جام تصریح کرد: علاوه بر نظر خدای متعال، سعی و تلاش انسان در موفقیت انسان اهمیت بسیاری دارد و ما مسلمانان نیز باید بعد از بهرهگیری از آموزههای قرآنی و معارف نهفته در روایات و احادیث، از اعمال و افعال نابغههای دوران خود درس بگیریم.

مولوی امانالله برزگر در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در قم در خصوص اهمیت انتخابات مجلس گفت: انتخاب درست مساوی است با ماندگاری انقلاب.

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان تربتجام در انتخابات افزود: وظیفه همگانی ما در انتخابات درست انتخاب کردن و نا امید کردن دشمن است.

مولوی امانالله برزگر امامجمعه اهل سنت بخش پایین جام شهرستان تربتجام در پایان در خصوص انتظارات مردم از نماینده آینده مجلس شورای اسلامی گفت: خواسته  ما مردم از نماینده آینده مجلس پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حفاظت از خون شهدا، با برنامه، دشمنشناس و حامی واقعی ولینعمتان جامعه اسلامی باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار