صدای شما تیتراژ برنامه تحویل سال ۹۵ می‌شود

صدای برتر مسابقه خوانندگی تیتراژ برنامه نوروزی «یکِ یک» خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ - 29February 2016

صدای شما تیتراژ برنامه تحویل سال ۹۵ می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ وهنر دفاع پرس، «یکِ یک» که امسال در لحظات تحویل سال 1395 از طریق آنتن شبکه اول سیما پخش میشود، برای برنامه خود اتفاقات متفاوت و متنوعی را تدارک دیده است. اجرای این برنامه را علی ضیاء بر عهده دارد و در تیتراژ این برنامه قرار است یک سنتشکنی رخ دهد.

همه علاقهمندان میتوانند برای اجرای تیتراژ «یکِ یک» شانس خود را امتحان کنند و نهایتا از بین شرکتکنندگان، یک خواننده جوان و مستعد تیتراژ برنامه «یکِ یک» را میخواند. بر خلاف روال همیشگی برنامههای تحویل سال سیما که تیتراژهای آنها توسط خوانندگان معروف اجرا میشود این بار یک چهره جوان در چنین جایگاهی قرار میگیرد.

آن دسته از هنرمندان جوانی که برای شرکت در این فراخوان تمایل دارند میتوانند حداکثر تا روز بیست اسفند 1394 فایل مربوط به اثر خود را از طریق یکی از راههای زیر ارسال نمایند.

وب سایت این برنامه به نشانی http: //1-e-1. ir، ایمیل به نشانی info@musicema. com، ربات تلگرام این برنامه به نشانی www. telegram. me/yekeyek_bot یا شماره تلگرام 09201000117 راههایی هستند که هنرمندان جوان با انتخاب یکی از آنها میتوانند اثر خود را برای برنامه نوروزی «یکِ یک» ارسال نمایند.

در ادامه بررسی آثار توسط داوران این رقابت انجام میشود و از نفر برگزیده دعوت به عمل میآید تا تیتراژ برنامه تحویل سال شبکه یک را با شعر و موسیقی که از سوی دستاندرکاران مربوطه در اختیار او قرار میگیرد، اجرا کند. نکته حائز اهمیت فراخوان این برنامه برای کشف خواننده مستعد این است که افرادی که تمایل به شرکت در این رقابت را دارند نباید قبلا آلبومی را در بازار موسیقی منتشر کرده باشند.

البته این برنامه چند مسابقه دیگر هم تدارک دیده است. سلفی با مادران، گرافیک و طراحی لوگو، استندآپ کمدی، گزارشگری و ساخت فیلم کوتاه پانزده ثانیهای سایر مسابقات یکِ یک برای تمامی مردم ایران است. شماره تلگرام، ربات تلگرام و وبسایت این برنامه آماده پذیرش آثار علاقهمندان برای شرکت در این پنج مسابقه دیگر تا روز بیست اسفند است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار