هنرمندان خارجی جدید در راه جشنواره جهانی هنر مقاومت

در دور دوم دعوت از میهمانان خارجی در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، هفت هنرمند خارجی از 25 آذر ماه وارد ایران خواهند شد.
کد خبر: ۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳ - 04December 2013

هنرمندان خارجی جدید در راه جشنواره جهانی هنر مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جان لنت از آمریکا ( پژوهشگر و نویسنده 71 کتاب در عرصه های مختلف)، راعد خلیل از سوریه (کاریکاتوریست)، شهید العلم از بنگلادش(عکاس بین المللی)، هیلدا هیلاری از اُردن و جینان موسی، اهلام عباس و عُصام خازم از لبنان از هنرمندانی هستند که برای برپایی کارگاه آموزشی و داوری آثارجشنواره بین المللی هنر مقاومت روز 25 آذرماه وارد ایران خواهند شد.

این در حالی است که با سلیمان منصور و احمد انور نیز مذاکراتی برای حضور در جشنواره به عمل آمده ولی در حال حاضر حضور این دو هنرمند در جشنواره قطعی نشده است.

لازم به ذکر است که دانا بارتلت هنرمند آمریکایی، سلمان الحجری هنرمند اهل عمان و فرخ نعمت زاد از تاجیکستان در هفته اول برگزاری جشنواره در تهران حاضر شده و ضمن تبادل نظر با هنرمندان ایرانی کارگاه آموزشی را با موضوع گرافیک برگزار کردند.

گفتنی است، نمایشگاه سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت هم اکنون در فرهنگستان هنر گشایش یافته و همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 10 الی 19 میزبان علاقه مندان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار