در برنامه ثریا؛

هزار و چهارصد و تنها... امشب روی آنتن می‌رود

برنامه «ثریا» امشب، با پخش مستند «هزار و چهارصد و تنها...» از بحران تک فرزندی و هشدار نسبت به پدیده سالمندی در سال‌های آینده خواهد گفت.
کد خبر: ۷۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ - 08March 2016

هزار و چهارصد و تنها... امشب روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در سالهای اخیر به اشتباه این موضوع جا افتاده است که زندگی با یک فرزند، رفاه بیشتری را با خود به ارمغان میآورد و همچنین پدر و مادر، در تربیت فرزندشان بسیار موفقتر خواهند بود.

متأسفانه برخی از خانوادهها نیز به دنبال این فضا سازی، به زندگی تک فرزندی روی آوردهاند لذا با توجه به لزوم توجه به موضوع جمعیت به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت یک جامعه زنده و پویا، برنامه ثریا مستند «هزار و چهارصد و تنها...» را به خانوادههای ایرانی تقدیم میکند تا خانوادهها با معضلات تک فرزندی بیشتر آشنا شده و مشاهده کنند که این سبک زندگی، چه بحرانها و چالشهایی در دوران نوجوانی و جوانی فرزند، در دوران سالمندی پدر و مادر و در آینده کشور خواهد داشت.

این مستند تلاشی است در واکاوی آثار پدیده تک فرزندی بر خانوادههای ایرانی که درآنجامعهشناسان و روانشناسان، تعریف صحیح و کاملتری از رفاه ارائه دادهاند و به بررسی آسان یا سخت بودن وظیفه مادران در تربیت فرزندان برمبنای» فرزند بیشتر» میپردازند. مستند» هزار و چهار صد و تنها» امشب، بعد از سریال شبانه به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

نظر شما
پربیننده ها