آخرین اخبار انتفاضه قدس؛

شهادت 6 فلسطینی طی 24 ساعت گذشته

نظامیان رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت‌های خود علیه فلسطینیان از روز گذشته تاکنون 6 فلسطینی را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۷۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ - 09March 2016

شهادت 6 فلسطینی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که صبح امروز چهارشنبه پلیس این رژیم به سمت دو جوان فلسطینی در نزدیکی باب العامود واقع در قدس اشغالی تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساند.

بر اساس این گزارش، یک صهیونیست نیز در درگیری با فلسطینیان به شدت زخمی شده است.

رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که این دو جوان فلسطینی به سمت یک اتوبوس صهیونیستی در قدس اشغالی تیراندازی کرده اند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست روز گذشته نیز 4 فلسطینی را به شهادت رساندند.

بر پایه این گزارش، در جریان سه عملیات مقاومتی که دیروز سه شنبه در شهرهای قدس، تل آویو و یافا به وقوع پیوست، 2 شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و در مقابل، یک افسر و یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و دست کم 14نفر دیگر هم زخمی شدند.

در عملیاتی که یک جوان فلسطینی عصر روز سه شنبه در بندر یافا واقع در شمال فلسطین اشغالی اجرا کرد، 14 صهیونیست زخمی شدند.

در این عملیات، فرد شهادت طلب بیش از یک ربع چند شهرک نشین صهیونیست را تحت تعقیب قرار داده بود و پس از اجرای عملیات ضد صهیونیستی اول در نزدیکی باب الساحه و منطقه میناء، هر کسی را سر راهش میدید، هدف قرار می داد و در نهایت توانست 14 شهرک نشین صهیونیست را زخمی کند که حال چند نفر از آنها خطرناک گزارش شده است.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در این عملیات که یک فلسطینی اهل روستای حجه در منطقه قلقیلیه با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اجرا کرد، 14 صهیونیست زخمی شدند و مجری عملیات توانست از محل حادثه متواری شود و در حال حاضر نظامیان صهیونیست در جستجوی وی هستند.

از سوی دیگر، یک جوان فلسطینی عصر دیروز سه شنبه در جریان اجرای عملیات مقاومتی در شهرک "بتاح تکفا" در نزدیکی تل آویو که منجر به زخمی شدن یک صهیونیست شد، به شهادت رسید.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت اعلام کرد که در جریان این عملیات جوان فلسطینی یک صهیونیست را هدف چندین ضربه چاقو قرار داد و او را از ناحیه گردن زخمی کرد، اما خود نیز به ضرب گلوله عناصر پلیس صهیونیستی به شهادت رسید.

در عملیات مقاومتی دیگری هم که در خیابان صلاح الدین قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک مبارز فلسطینی یک افسر صهیونیستی را به ضرب گلوله به هلاکت رساند و یک نظامی دیگر را هم زخمی کرد.

پلیس رژیم اشغالگر قدس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک افسر صهیونیستی با درجه نظامی "استوار یکم" در این عملیات کشته شد و یک نظامی دیگر هم به شدت زخمی شد. نظامیان صهیونیستی با تیراندازی به سمت این مبارز فلسطینی وی را به شهادت رساندند.

در این عملیات، یک جوان فلسطینی سوار بر موتور سیکلت به سمت گروهی از نظامیان صهیونیستی در خیابان صلاح الدین قدس اشغالی تیراندازی کرد که باعث زخمی شدن شدید دو نفر از آنها شد و یکی از آنها به خاطر شدت جراحات به هلاکت رسید. مجری عملیات توانست از محل حادثه متواری شود، اما عناصر پلیس صهیونیستی با تعقیب و تیراندازی به سمت وی باعث زخمی شدن و در نهایت شهادت وی شد.

چند ساعت قبل از این عملیاتهای مقاومتی، یک بانوی فلسطینی اهل قدس به نام "فدوی ابو طیر" در نزدیکی دروازه باب الحدید در اطراف مسجد مبارک الاقصی به شهادت رسید بود. این بانوی 50 ساله فلسطینی اهل شهرک طوبا در جنوب قدس اشغالی قبل از ظهر دیروز سه شنبه به بهانه تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار