با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش

یادواره دانش آموزی «همکلاسی آسمانی» در قم برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز استان قم با قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش و حضور برخی مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدای دانش آموز در هنرستان فنی قدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ - 09March 2016

یادواره دانش آموزی «همکلاسی آسمانی» در قم برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم که با حضور دانش آموزان دبیرستان های حافظ و دین و دانش و هنرستان فنی قدس و با عنوان همکلاسی آسمانی برگزار گردید، با اشاره به خاطرات خود از همکلاسان شهیدی همچون شهیدان پاک سرشت و حسینی در دهه 60، ابراز کرد: باید به گذشته پرافتخار خود و وجود چنین جوانانی در جامعه ببالیم.

وی با بیان اینکه سه آموزشگاه حافظ، دین و دانش و قدس، از آموزشگاه هایی هستند که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند، گفت: شما دانش آموزان باید قدر حضور در این مکان ها را بدانید و بر فراگیری آموزه های تربیت اجتماعی و مقابله با جلوه های جنگ نرم با الگوگیری از مرام شهدا تلاش کنید.

در ادامه پیام علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به یادواره توسط شیخ الاسلام قرائت شد.

دلیریان رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک قم نیز در این مراسم، طی سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره که به عنوان پیش کنگره شهدای دانش آموز همزمان در سراسر کشور، در قم برگزار شد، همه ما وارثان خون پاک و اهداف مقدس شهدا هستیم و نباید در انجام تکالیف و مسئولیتی که نسبت به خون شهیدان والامقام بخصوص در جنگ نرم داریم، کوتاهی کنیم.

روایتگری دفاع مقدس توسط علی مالکی نژاد برادر شهید دانش آموز حسین مالکی نژاد از هشت سال دفاع مقدس، غائله های ضدانقلاب در سال های قبل از جنگ و ذکر یاد تعدادی از شهدای دانش آموز، بخش دیگری از این مراسم بود.

در این مراسم همچنین حسین قلی زاده فرزند شهید مدافع حرم شهید حجت الاسلام محمدعلی قلی زاده به بیان خاطراتی از پدر شهید خود پرداخت.

در یادواره همکلاسی آسمانی، مسئولانی از ایثارگران استانداری، حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، نمایندگانی از بنیاد شهید و امور ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها