یادداشت/ فاطمه همتی آذر

رفتار کاملا نجیبانه کاندیداها پروژه نفوذ در انتخابات را بی‌اعتبار کرد

امروز پس از اعلام نتایج انتخابات 7 اسفند شاهد رفتار کاملا نجیبانه از کسانی بودیم که منتخب مردم نبودند و با اعتراض بیجا و رفتار خارج از عرف به بی‌اعتبار کردن انتخابات و بالاتر از آن نظام دست نزدند این گروه به مردم سالاری دینی کاملا معتقد هستند.
کد خبر: ۷۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ - 12March 2016

رفتار کاملا نجیبانه کاندیداها پروژه نفوذ در انتخابات را بی‌اعتبار کرد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب از چندی پیش مفهومی به نام "نفوذ" در ابعاد مختلف را برای تمامی مردم ریشهیابی کردند. با نزدیک شدن به انتخابات 7 اسفند ایشان واژهای جدید با عنوان "نفوذ در انتخابات" را مطرح کردند و تمامی مردم را از نفوذ دشمن در افکار عمومی بیم دادند چرا که استکبار جهانی همواره درصدد اعمال نفوذ از هر راه و روشی در جمهوری اسلامی بوده است و این بار انتخابات را بهترین عرصه برای ایجاد دوقطبی میان مردم و نظام دانسته بود. درحالی که مردم بصیر هیچگاه به فرافکنیها، تبلیغات دشمنان و بیگانه گوش نمیکنند.

در انتخابات 7 اسفند، عرصه باز برای حضور تمامی اقشار سیاسی مردم، رقابتی بودن انتخابات را به تمامی دنیا به اثبات رساند و بهترین عرصه برای حضور تمامی مردم را فراهم کرد. انتخابات آزاد و بدون اعمال سلیقه هیچ قدرت بیگانه و جناح خاصی در رویه انتخاباتی، آزادی عمل به مردم برای شرکت در انتخاباتی سالم داد تا در میدان رقابتی سالم و با امنیت و آرامش ایجاد شده از سوی متصدیان امر به انتخاب بپردازند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتد یکی از ارکان هر انتخابی حقالناس است. سلامت و امانتداری از سوی شورای نگهبان در هر دورهای از انتخابات به خوبی چه پیش از انتخاب در تایید کاندیداها و چه در امانتداری رای مردم رعایت میشود و در انتخابات 7 اسفند نیز این اصل مهم حقالناس (سلامت و امانتداری) آرا مردم به خوبی حفظ شد.

روزی کسانی برای رسیدن به حق نداشته خود رفتاری کاملا غیر منصفانه علیه انتخاب سالم کشور انجام دادند و به توطئه نفوذ دشمن در کشور کمک شایانی کردند این گروه که سردمداران جریان فتنه و رفتار نانجیبانه در سال 88 بودند با بیاعتبار کردن انتخابات روند پیشرفت کشور را به تاخیر انداختند و استکبار جهانی را به ناامن شدن جمهوری اسلامی امیدوار کردند.

امروز پس از اعلام نتایج انتخابات 7 اسفند شاهد رفتار کاملا نجیبانه از کسانی بودیم که منتخب مردم نبودند و با اعتراض بیجا و رفتار خارج از عرف به بیاعتبار کردن انتخابات و بالاتر از آن نظام دست نزدند این گروه به مردم سالاری دینی کاملا معتقد هستند و تنها در حرف به مردم احترام نمیگذارند بلکه در رفتار و اعمال خود مردم را محترم و خالی از دروغ و پنهان کاری میدانند.

جمهوری اسلامی برای ساخت داخلی کشور و مستحکم ماندن از چنگال بیگانگان باید درصدد حفظ خصوصیات انقلابی باشد چرا که پس از هر دورهای در کشور شاهد ریزشها و رویشهای جدیدی بودهایم و برای این رویشها حفظ عزت و هویت ملی و اسلامی و نیز برای جلوگیری از ریزش در انقلاب هضم نشدن در هاضمه خطرناک جهانی لازم است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار