کتابخانه‌های «ملی» و «مَلک» در ایام نوروز پذیرای دوست‌داران کتاب هستند

کتابخانه‌های ملی و ملک تنها در روز نخست سال تعطیل است و در دیگر روزهای نوروز پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.
کد خبر: ۷۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ - 12March 2016

کتابخانه‌های «ملی» و «مَلک» در ایام نوروز پذیرای دوست‌داران کتاب هستند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،  سازمان اسناد و کتابخانه ملی در طول ایام نوروز سال 95، تنها در روز نخست سال تعطیل است. این کتابخانه در دیگر روزهای نوروز 95 پذیرای علاقهمندان به کتاب و کتابخوانی است.
همچنین کتابخانه و موزه ملی ملک، در روزهای غیر تعطیل نوروز 1395 نیز از گردشگران نوروزی و علاقهمندان به بهرهگیری از خدمات فرهنگی کتابخانهای و موزهای میزبانی میکند.

دوستداران آثار تاریخی و فرهنگی و علاقهمندان به کتاب و پژوهش میتوانند در نوروز 1395 خورشیدی در روزهای غیرتعطیل (7 تا 11 فروردین 1395 خورشیدی) از ساعت 9 تا 16:30 به تماشای این گنجینه متنوع از آثار موزهای بنشینند و از خدمات بخش کتابخانه بهره بگیرند.

بر اساس وقفنامه حاج حسین آقا ملک، این مجموعه هر روز به جز جمعهها و تعطیلات رسمی، به مخاطبان و بازدیدکنندگان خدماترسانی میکند. گردشگران نوروزی از اینرو میتوانند در روزهای غیرتعطیل نوروز 1395 از کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار