«جامانده» به بازار کتاب رسید

«جامانده» کتابی اشت شامل خاطرات رزمندگان گردان عمار که توسط انتشارات روایت فتح منتشر و راهی بازار نشر شد.
کد خبر: ۷۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ - 12March 2016

«جامانده» به بازار کتاب رسید

به گزارش گروه فرهنگ و هنردفاع پرس، کتاب «جامانده» شامل خاطرات و روایات مربوط به شهدا و رزمندگان گردان عمار به تازگی توسط انتشارات روایت فتح منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل روایت علی اصغر منتظری از شهدا ورزمندگان مسجد جعفری محله نبرد (گردان عمار) است که به قلم فریده شجاعی نوشته و تدوین شده است.

فریده شجاعی نویسنده این کتاب است.

در قسمتی از کتاب میخوانیم:

در جبهه بودم و میان خاکریزها، با این تفاوت که از آن همه شلوغی و همهمه خبری نبود. به جای بوی باروت، بوی گلاب به مشامم میرسید. همه جا ساکت بود. خودم را روی تپهای مشرف بر زمینی صاف و هموار دیدم که می شد تمام محیط را از آن جا دید. عدهای از بچههای گردان عمار را دیدم که مثل وقت هایی که برای عملیات میرفتیم، پشت سر هم صف بسته بودند و در یک ردیف حرکت میکردند. هرچه به من نزدیک تر میشدند، بهتر میتوانستم صورت ها و سربندهای یاحسین آنان را ببینم.

ناگهان با دیدن اندام درشت و قدِ بلند مسعود ملا که پیشاپیش همه حرکت میکرد، به وجد آمدم و با تمام توان، نامش را فریاد زدم، اما صدایی از گلویم خارج نشد. میخواستم خودم را تکان بدهم ولی مانند مصلوبی سر جایم میخکوب بودم. باز هم تلاش کردم، اما بینتیجه بود. همان طور که ناامید چشم میچرخاندم، جمشید مهاجرانی و پشت سر او حمیدرضا معیا را دیدم و با فاصله چند نفر، چشمم به امیرعباس نجارباشی و امیرحسین رستگار افتاد. هرکدام از آن ها را که می دیدم، صدای شان میکردم، اما آنان به روبه رو چشم دوخته بودند و لبخند میزدند، درست مثل وقت هایی که همدست میشدند تا یکی را دست بیندازند...

این کتاب با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۰۰ هزار ریال منتشر شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار