کودکان سراغ «گرگ‌های دوست نداشتی» می‌روند

نمایش «گرگ های دوست نداشتنی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جعفری مرام در نوروز ۱۳۹۵ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برای گودکان به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۷۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ - 15March 2016

کودکان سراغ «گرگ‌های دوست نداشتی» می‌روند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جعفری مرام کارگردان این نمایش که تا کنون آثار موفقی را در حوزه تئاتر کودک به روی صحنه برده در گفت و گو با روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران پیرامون «گرگ های دوست نداشتنی» گفت:با توجه به اجرای نمایش در ایام عید نوروز باید بگویم این کار بسیار شاد و مفرح طراحی شده تا کودکان و خانواده ها لحظات خوبی را سپری کنند. همچنین طراحی متفاوت و نوین لباس و دکور از دیگر جاذبه های خاص این نمایش خواهد بود.«گرگ های دوست نداشتنی» مناسب رده سنی کودکان بین 5 الی 12 سال است.

احمد خیرآبادی، محیا سالاری، سحر صفر پور و پارسا پولادوند بازیگران این اثر نمایشی خواهند بود. امید جان نثار قمصری آهنگساز این نمایش بوده ، طراحی لباس توسط لیلا زمانی صورت گرفته و راضیه درگاهی و امید جان نثار قمصری دستیاران کارگردان خواهند بود.

نمایش کودک «گرگ های دوست نداشتنی» از 5 فروردین الی سوم اردیبهشت همه روزه ساعت 17 در سالن گوشه به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار