ما آماده‌ایم-148/ موسوی به دفاع پرس خبر داد؛

28 اسفند؛ افتتاح نمایشگاه سنگرهای آسمانی در یادمان‌های شلمچه و فتح المبین

مسئول نمایشگاه سنگرهای آسمانی با بیان اینکه این نمایشگاه در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۴ برپا می‌شود، گفت: این نمایشگاه ویژه کودکان ۵ تا ۱۴ سال است.
کد خبر: ۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ - 16March 2016

28 اسفند؛ افتتاح نمایشگاه سنگرهای آسمانی در یادمان‌های شلمچه و فتح المبین

حجت الاسلام "سید یاسر موسوی" در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانهای شهید رهبر با بیان اینکه مؤسسه فرهنگی بنون از سازمانهای مردم نهادی است که بعد از یک دهه فعالیت تبلیغی فرهنگی، در سال ۱۳۸۷ کار خود را آغاز کرد، گفت: نیروهای این موسسه از اقشار مختلف مردم اعم از کارمند، بسیجی، طلبه و غیره هستند.

وی که در سالهای اخیر در یادمانهای مختلف جنوب کشور اقدام به برپایی نمایشگاه برای کودکان و نوجوانان کرده است، گفت: امسال نمایشگاه سنگرهای آسمانی در دو یادمان شلمچه و فتح المبین برپا میشود.

موسوی با اشاره به همکاری گروههای مختلف فرهنگی مردمی از شهرهای مختلف کشور اظهار داشت: اقشار مختلف در طول سال با این موسسه همکاری میکنند و امسال نیز در یادمانهای شلمچه و فتح المبین حضور پیدا کردهاند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه سنگرهای آسمانی در یادمان فتح المبین با موضوع فتح تل آویو توسط موسسه خشت اول سمنان و با همکاری و پشتیبانی موسسه بنون برپا شده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه این فعالیتها در شهرستانها به صورت مجموعهای یا تک نفره میباشد و افراد در طول سال در شهرهای خودشان اقدام به پرپایی نمایشگاه نموده و یا مشغول به فعالیتهای تبلیغی میباشند.

مسئول نمایشگاه سنگرهای آسمانی با بیان اینکه مدت ساخت و ساز و ترمیم نمایشگاه در ۴۵ روز و از اواسط بهمن ماه آغاز شده است، گفت: در طول دوره مجموعا ۱۴۵ نفر نیروی فعال با این مجموعه همکاری میکنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: هزینه این نمایشگاهها که در مجموع مبلغی قریب به ۱۵۰ میلیون تومان است از طریق حمایتهای دولتی، مردمی، کمکهای ستاد مرکزی راهیان نور، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا و سپاه حضرت ولی عصر(عج) تأمین میشود.

وی در ادامه به جزئیات برنامههای این نمایشگاه پرداخت و افزود: این برنامه که یک ساعت طول میکشد همزمان و به صورت مجزا برای دختران و پسران برگزار میشود.

مسئول نمایشگاه سنگرهای آسمانی تصریح کرد: در ابتدا کودکان وارد نمایشگاه میشوند، نمای شهر جنگ زده خرمشهر را از نزدیک دیده و خود نیز به شخصیتهای این داستان کمک میکنند.

وی خاطرنشان کرد: با این روش چون بچهها به صورت بازی مسیر نمایشگاه را طی میکنند، در نتیجه پیامهای دفاع مقدس در ذهنشان بهتر تداعی میشود.

اظهار نگرانی شبکههای ماهوارهای

حجتالاسلام موسوی به اثرات مثبت این نمایشگاه اشاره داشت و گفت: در یکی از شبکههای برون مرزی و معاند با نظام ۲۷ بار به تحلیل یکی از نمایشگاههای ما پرداختند و اظهار نگرانی کردند.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه که برای کودکان دختر و پسر در سنین ۵ تا ۱۴ سال برگزار میشود در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۴ افتتاح شده و تا ۲۰ فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت.

+ جهت اطلاع از آخرین اخبار راهیان نور در تلگرام، اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار