ما آماده‌ایم- 169/ امام جمعه دزفول:

ارتش، دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است

امام جمعه دزفول گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48 هزار شهید دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.
کد خبر: ۷۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ - 17March 2016

ارتش، دِین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، حجت الاسلام والمسلمین قاضی، امام جمعه دزفول در آئین افتتاحیه نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: آنچه ما تاکنون از ارتش دیده ایم، دینداری و ایمان بوده است.

وی مناطق عملیاتی راهیان نور ارتش را جلوه و نماد صبر، استقامت و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از 48 هزار شهید دِین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

امام جمعه دزفول در ادامه سخنانش یاد کردن از غیور مردی های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را فریضه ای بزرگ دانست که بخشی از آن در ایام نوروز با برپایی نمایشگاه هایی مانند آنچه در پایگاه چهارم نهاجا انجام می شود به منصه ظهور می رسد.

وی در پایان سخنانش بازدید زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی را زیارت با معرفت و بازخوانی شجاعت و رشادت مردان بزرگی دانست که با استقامت و پایداری خود برگ های زرین فراوانی را به اوراق پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار