دفاع پرس گزارش می‌دهد:

مبارزه با استکبار جهانی، راهی برای از بین بردن غده سرطانی

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «هر ملت آزاده و انقلابی باید در پی استکبارستیزی برخیزد و از سوی دیگر باید توجه داشت معنای استکبارستیزی، دشمنی کردن با دولت‌های دنیا نیست، معنایش دشمنی کردن با استکبار است. استکبار - از هر دولتی و از هر نظامی سر بزند - آفت برای بشریت است.»
کد خبر: ۷۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 19March 2016

مبارزه با استکبار جهانی، راهی برای از بین بردن غده سرطانی

به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، مقام معظم رهبری میفرمایند: «هر ملت آزاده و انقلابی باید در پی استکبارستیزی برخیزد و از سوی دیگر باید توجه داشت معنای استکبارستیزی دشمنی کردن با دولتهای دنیا نیست، معنایش دشمنی کردن با استکبار است. استکبار - از هر دولتی و از هر نظامی سر بزند - آفت برای بشریت است. البته امروز آمریکا و صهیونیسم مظهر استکبارند؛ لیکن هر جا، هر کس، هر دولتی و هر مجموعهای که نسبت به دیگران استکبار بورزند، آفتی در جامعهی بشری و در نظام زندگی انسان به وجود می آورند. ستیزهی با این حالت هم یک حالت مطلوب اسلامی است.»

رهبر معظم انقلاب لازمه ایستادگی در مقابل طاغوت را تبیین توانایی و قدرت توده های میلیونی مسلمانان از جانب رهبران فکری و فرهنگی و زبدگان دنیای اسلام و نهراسیدن از هیبت ظاهری آمریکا و همفکرانش میدانند.

در همین راستا ایشان همواره به مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی سفارش کردهاند وهمچنین به بیماری خطرناک تفرقه و اختلاف که با طراحی دشمنان مسلمانان در حال تزریق به امت اسلامی است اشاره داشتهاند و یاآور شده اند که در مقابل چنین توطئهای نباید فقط به شعار وحدت اسلامی بسنده کرد بلکه باید با اقدامات عملی زمینه وحدت بیش از پیش را در جهان اسلام به وجود آورد.

باید برای مبارزه جهانخوار بزرگ، "رژیم غاصب صهیونیستی" که همواره در پی استثمار و استعمار کشورهای دیگر است راهی از درون کشورهای مستقل و امتهای اسلامی پیدا کرد نا راه نفوذ این جریان انحرافی را بتوان گرفت. امام خامنهای جوانان را برای مبارزه با این غده سرطانی آمده دیدهاند و فرمودهاند: «گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمىشنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملت، عاشق مبارزه با صهیونیستها است و جمهورى اسلامى هم این را نشان داده است.»

رهبر معظم انقلاب نفوذ در کشور را مسیری هدف دار از جانب استکبار برای جمهوری اسلامی دانستند و فرمودهاند: برنامهی نفوذ یک برنامهی جدّی و استکباری است و برنامهی جدّی آمریکاییها است؛ دارند دنبال میکنند که نفوذ کنند. اشتباه نشود! این نفوذ برای این نیست که از یک جایی کودتا بشود؛ نه، میدانند که در ایران، در جمهوری اسلامی، کودتا معنی ندارد. نه، این نفوذ برای کودتا نیست، این نفوذ برای دو منظور دیگر است.

دستگاههای استکباری در این منطقه هدفهای خطرناکی را برای خودشان تعریف کردهاند؛ اینها هدفهایی است که با سرنوشت ملّتها سروکار پیدا میکند. ابزارهایی هم که به کار میگیرند، ابزارهای بسیار خطرناک و غیر انسانی و سبعانه است؛ یعنی هیچ اباء ندارند روشهایی را به کار بگیرند که انسانهای بیگناه کشته بشوند بنابراین امروز نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ است برای این کشور و آنها به هر طریقی دنبال نفوذند.

اما ملت بیدار و بصیر جمهوری اسلامی هیچگاه اجازه ورود و نفوذی به استکبار نخواهند داد و ملّت بزرگ ایران این شیطان بزرگ را که از کشور بیرون کرد نمیگذارد دوباره برگردد و اجازه نفوذ به استکبار جهانی نمیدهیم در همین راستا سه سال پیاپی شعار منتخب مردم در راستای مباره با امپریالیست جهانی و استکبار بوده است.

سال 94 نیز مردم نابودی کامل رژیم صهیونیستی که در فرمایشات ایشان اشاره شده بود را انتخاب کردند و این نشان دهنده اوج بیزاری و نفرت مردم بصیر از این غده سرطانی است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار