ما آماده‌ایم-203/ سردار اشتری خبر داد

افزایش 20درصدی حضور خانواده‌های کارکنان ناجا در راهیان نور

فرمانده ناجا گفت: امسال به نسبت سال قبل حضور خانواده‌های کارکنان ناجا در سرزمین‌های حماسه و جهاد دفاع مقدس حدود 20 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ - 18March 2016

افزایش 20درصدی حضور خانواده‌های کارکنان ناجا در راهیان نور

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در گفتوگوی زنده تلویزیونی که در کنار نهر خین انجام شد، درباره فعالیتهای راهیان نور ناجا اظهار داشت: امسال بیش از 50 هزار نفر از کارکنان پلیس در خدمت کاروانهای نور هستند؛ که از این تعداد بیش از 6 هزار نفر بهصورت مستقیم وظیفه خدمترسانی به زائران را بر عهده دارند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ناجا در ایام نوروز برنامه ویژهای را برای تردد مردم در جادهها در نظر گرفته است به طوری که در این روزها تمام همکاران ما به صورت صد در صد آماده باش در سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

سردار اشتری گفت: با توجه به حساسیت موضوع هر جا که ستاد مرکزی راهیان نور احساس نیاز کند ما در خدت هستیم تا زائران با آرامش بیشتری از این مناطق بازدید کنند و به سلامتی به شهر خود باز گردند.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از تعداد حضور مسافران در مناطق عملیاتی چه رقمی است اظهار داشت: آمار زود است که اعلام شود اما به نظر میرسد که بیش از 5 میلیون نفر در مناطق حضور یابند که ما در این زمینه آمادگی لازم را برای ارائه خدمات رسانی داریم. ما برایمان فرق ندارد هر تعدادی که حضور پیدا کنند در تمام ابعاد خدمت لازم را به زائران ارائه میکنیم.

وی افزود: همچنین امسال به نسبت سال قبل حدود 20 درصد افزایش حضور خانوادههای کارکنان ناجا در سرزمینهای حماسه و جهاد دفاع مقدس را شاهدیم. البته در صدد هستیم برای سالهای آتی این میزان سفر را باز هم افزایش دهیم.

سردار اشتری در پایان تاکید کرد: فرهنگ جهاد و شهادت در خانواده ناجا بهصورت گستردهای نهادینه شده است. به همین دلیل هر خانوادهای از خانواده بزرگ ناجا که به این مناطق سفر میکند تمایل دارد در سالهای آتی نیز مجدد به این سرزمینها سفر داشته باشد.

اشتری در ادامه با اشاره به شرایط امنیتی حاکم بر مناطق عملیاتی اظهار داشت: در مجموع امنیت در کشور ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا و منطقه این طور نیست. این جز عنایت خداوند و هدایتهای مقام معظم رهبری و خون شهدا و انسجام نیروهای امنیتی پدید نیامده است.

وی تاکید کرد: مردم هم اکنون در مناطق مرزی برای بازدید حضور پیدا میکنند و به جرات میتوانیم بگوییم امنیت ما در بالاترین سطح خود قرار دارد که تایید آن را میتوان در حضور مردم تا پاسی از شب در یادمانها مشاهده کرد. امیدواریم این امنیت و آرامش هر روز اضافه شود.

اشتری گفت: در روزهای ابتدایی جنگ عزیزان ژاندارمری اولین کسانی بودند که با عراقیها درگیر شدند و شهید شدند.

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی فعالیت گستردهای را در زمان جنگ داشت و شهیدان زیادی را تقدیم کرد این در حالی است که باب شهادت در ناجا بسته نشده و نیروهای ما در شرایط حاضر در مناطق مختلف در درگیری با اشرار و ضد انقلاب به شهادت میرسند. باید این صحبت حضرت آقا را بیان کنم که گفتند کسانی که در ناجا فعالیت میکنند مجاهد فی سبیل الله هستند و ما این را مایه افتخار خود میدانیم که حضرت آقا این مدال را به ما داند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار