"شب آسمانی" در آسمان رسانه ملی درخشید

معاون رئیس رسانه ملی گفت: این گونه برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی، مدیریت و بهره‌گیری از پشتوانه تحقیق و حضور صاحبان اندیشه و کارشناسان مربوط بیش از پیش بدرخشد.
کد خبر: ۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۳ - 07December 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم تقدیر از عوامل برنامه "شب آسمانی" با حضور علی دارابی، معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی، پژوهشگر مسائل دینی و مدیران شبکه های سیما برگزار شد.

علی دارابی به عنوان اولین سخنران این مراسم اظهار داشت: برنامه "شب آسمانی" در 12 برنامه به خوبی پاسخگوی شبهات وهابیت بود و مخاطبان زیادی را به خود فراخواند.
 
معاون سیما با تقدیر از مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، مدیر گروه معارف شبکه قرآن ، تهیه کننده و مجری برنامه شب آسمانی گفت: این گونه برنامهها باید با برنامه ریزی، مدیریت و بهرهگیری از پشتوانه تحقیق و حضور صاحبان اندیشه و کارشناسان مربوط بیش از پیش بدرخشد.

دارابی با تأکید بر حمایت سیما از تولید برنامههای گفتوگو محور و معناگرا ابراز امیدواری کرد که سیمای جمهوری اسلامی ایران بتواند به وظایف خود در این خصوص به شایستگی عمل کند.

حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما نیز با تأکید بر رسالت صدا و سیما مبنی بر پاسداری از عقاید حق مخاطبان و پاسداری از حریم اسلام و مذهب تشیع، برنامه شب آسمانی را تجلی این مهم توصیف کرد و استقبال بی سابقه از این برنامه را نشانگر موفقیت آن دانست.

گروسی گفت: استمرار برنامه شب آسمانی، استفاده از کارشناسان جدید، پخش این برنامه از شبکههای دیگر سیما و تأکید بر محورهای وحدت آفرین مسلمانان از جمله خواستههای مخاطبان این برنامه است.

امیرمهرداد خسروی مجری برنامه شب آسمانی نیز به نمایندگی از عوامل برنامه در سخنانی تصریح کرد: اعتماد به دست اندرکاران شب آسمانی و امتداد درست این برنامه و استقبال شایسته مخاطبان از نشانههای موفقیت آن است.
 
وی از مدیران سیما خواست تدبیری اندیشیده شود که این نوع برنامهها تقویت و در گونههای دیگر از جمله طنز فاخر نیز به آن پرداخته شود.

شب آسمانی با اجرای امیرمهرداد خسروی و تهیه کنندگی علیرضا قطبی هر شب از ساعت 22:10 دقیقه از شبکه قرآن و معارف سیما به روی آنتن میرود و از این پس روزهای دوشنبه هر هفته به موضوع پاسخگویی به شبهات اختصاص خواهد داشت.
نظر شما
پربیننده ها