ما آماده‌ایم-301/ فرزاد فرزین از خوانندگان پاپ:

اگر سردار فضلی ها نباشند باید ترسید

فرزاد فرزین از خوانندگان پاپ کشور، در سفری که به خوزستان داشت ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان شلمچه با سردار فضلی دیدار کرد.
کد خبر: ۷۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶ - 23March 2016

اگر سردار فضلی ها نباشند باید ترسید

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب، فرزاد فرزین روز گذشته ضمن بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس با سردار علی فضلی دیدار و گفتگو کرد.

این خواننده پاپ، در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار یادداشتی، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و از سردار فضلی به نیکی نام برد.

وی در یادداشتی که در صفحه ی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «خاک منطقه جنگی اروند و شلمچه متفاوت بود، بوی خودش رو داشت! اینجا هوا فرق می کرد، هوای خودش رو داشت. اینجا نفس به نفس اتمسفری راه میری که آغشته به رشادت و از خودگذشتگی مردایی که خونشون ضمانت امنیت ناموس من و توست رفیق»

فرزین در بخش دیگری از یادداشت کوتاه خود آورده است: «امروز بعد از کنسرت آبادان، همراه یکی از اون مردای بازمانده از اون خاک، راهی مناطق جنگی جنوب شدیم و نفسی تازه کردیم. با آرزوی سلامتی سردار فضلی و هم قبیله ای هاش که اگر فضلی ها نباشن باید ترسید و جا زد رفقا...»

این خواننده پاپ در پایان نوشت: «من فرزاد فرزین، آماده باش همیشگی برای دفاع از وطنم ایران بوده و هستم، مثل تو، مثل همه جوونای هم نسلم!»

فرزاد فرزین، پیش از این قطعه «راه من» را برای شهدا اجرا کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار