دبیر کمیته حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران:

ارائه خدمات مراکز معاینه فنی خودروها در ایام نوروز

41 دستگاه جرثقیل، 79 دستگاه امداد خودرو، 6 گشت نامحسوس ، 30 پایگاه تعمیرات خودرو و 4 مرکز معاینه فنی از 25 اسفند تا 15 فروردین بصورت شبانه روزی در محورهای استان مستقر هستند.
کد خبر: ۷۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰ - 26March 2016

ارائه خدمات مراکز معاینه فنی خودروها در ایام نوروز

به گزارش گروه استان های دفاع پرس، عیسی خادمی  در گفتگویی  در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری اظهار داشت: خودروهای سواری درتعطیلات نوروزی امسال از بیست و هفتم اسفند ماه ۹۴ تاکنون بیشترین مسافران نوروزی را در استان جابجا کردند و تا دیروز ششم فروردین 136 هزار و 568 سرویس برون و درون استانی با خودرو کرایه (پلاک عمومی) در پایانه های عمومی مازندران ثبت شده است.

وی افزود:این تعداد مسافر با خودروهای سواری،اتوبوس، مینی بوس در مسیرهای درون استانی و برون استانی جابه جا شدند. 
 
خادمی تصریح کرد:در ایام نوروز46 نفراز کارکنان حمل و نقل و پایانه ها ی مازندران در قالب اکیپ های مستقر در پاسگاه های پلیس راه  ، در پایانه های عمومی و مراکز تجمع مسافران، به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.
 
به گفته دبیر کمیته حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران  ۱۱ پایانه حمل و نقل عمومی و خصوصی با ۱۶۵ شرکت مسافربری سواری، اتوبوس رانی و مینی بوس رانی در ایام نوروز در سطح استان به مسافران به مسافران خدمات رسانی می کنند.
 
وی عنوان کرد: 41 دستگاه جرثقیل، 79 دستگاه امداد خودرو، 6 گشت نامحسوس ، 30 پایگاه تعمیرات خودرو و 4 مرکز معاینه فنی از 25 اسفند تا 15 فروردین  بصورت شبانه روزی در محورهای استان مستقر هستند.

دبیر کمیته حمل و نقل  و ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خاطرنشان کرد:جرثقیل های امداد در 40 نقطه از محورهای استان در راستای کمک رسانی به خودروهای جاده ای مستقر شده و در صورت لزوم به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار