به گزارش دفاعپرس از خراسان رضوی، «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی در جریان بازدید از فرودگاه بینالمللی شهید هاشمینژاد مشهد با حضور در بخشهای مختلف فرودگاه از جمله مرکز اطلاعات پرواز و سامانه پاسخگویی غیرحضوری ۱۹۹، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به مسافران و پاسخگویی به تماسهای مردمی قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید در گفتوگو با «محمود امانیبنی» مدیرکل فرودگاههای استان خراسان رضوی، بر اهمیت تقویت سطح خدماترسانی به مسافران و سرعت در پاسخگویی به نیازهای آنان تأکید کرد و اظهار داشت: پاسخگویی شایسته و بهنگام به مسافران به ویژه در ایام پرتردد، نقش تعیینکنندهای در ارتقای سطح رضایتمندی مردم دارد و باید بهصورت مستمر مورد رصد و بهبود قرار گیرد.
استاندار خراسان رضوی همچنین ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، کارشناسان، نیروهای عملیاتی و امنیتی مستقر در فرودگاه، افزود: تلاش همکاران خدوم در مجموعه فرودگاهی استان به ویژه در ایام ویژه اخیر، شایسته تقدیر است و امیدواریم با ادامه این روند، شاهد ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران و مسافران مشهد باشیم.
انتهای پیام/