ما آماده‌ایم-347/

بازدید روزانه ١٥ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری وحدتی گفت: بصورت میانگین روزانه ١٥ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور بازدید به عمل آورده اند.
کد خبر: ۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ - 28March 2016

بازدید روزانه ١٥ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور

به گزارش خبرنگار دفاع پرس در جهاد رسانه ای شهید رهبر، حجت الاسلام مطهری نژاد، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری وحدتی گفت: در هفت روز نخست برگزاری نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور آمار بازدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
 
وی افزود: بصورت میانگین روزانه بیش از ١٥ هزار نفر از نمایشگاه بازدید به عمل آورده اند که در بعضی روزها این آمار تا ٢٠ هزار نفر نیز افزایش داشته است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شکاری وحدتی با اشاره به اینکه غرفه های متنوعی در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان برپا شده؛ گفت: پرواز جنگنده ها، هواپیماهای مستقر در رمپ پروازی و غرفه ختم قرآن کریم بیشترین استقبال را در بین بازدیدکنندگان داشته است.
 
وی گفت: با برنامه های متنوع فرهنگی که در این نمایشگاه تدارک دیده ایم، انتظار می رود در روزهای آینده تعداد بازدیدکنندگان به بیش از ٣٠ هزار نفر برسد.
 
مطهری نژاد پایگاه شکاری وحدتی را نماد مقاومت و پایداری در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: این پایگاه و نمایشگاه هوایی می تواند بعنوان یادمان شهدای نیروی هوایی بعنوان ایستگاهی اصلی برای کاروان های راهیان نور تبدیل شود.
 
وی در پایان گفت: پایداری پایگاه شکاری وحدتی در کنار مقاومت مردم شهرهای دزفول و اندیمشک در سالهای دفاع مقدس باعث شد تا امروز مانند نگینی در خطه مقاوم خوزستان بدرخشد.
شایان ذکر است نمایشگاه بزرگ هوایی راهیان نور دزفول تا ١١ فروردین ماه پذیرای زائران سرزمین های نور خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار