سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری تشریح کرد:

برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز طبیعت در ۸ نقطه پایتخت

حجت الاسلام حسن ناصری پور سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به مناسبت روز طبیعت در ۸ نقطه شهر تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ - 31March 2016

برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز طبیعت در ۸ نقطه پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن ناصری پور درباره ویژه برنامههای سازمان فرهنگی هنری در نوروز سال 1395 گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغازین روزهای بهار با ویژه برنامه استقبال از بهار کار خود را آغاز کرد و در روزهای پایانی تعطیلات نوروز به برنامههای خود رنگ و بوی دیگری بخشید.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اضافه کرد: روز گذشته به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و همچنین میلاد رهبر فقید جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) در 8 نقطه سطح شهر ایستگاههای فرهنگی و هنری برپا شد که با نگاهی به آشنایی مخاطبان با سیره حضرت فاطمه (س) فضایی شاد، مفرح و عیدانه برای شهروندان فراهم کرد.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی حدیث شریف کساء نیز دیروز پایان یافت و معاونت فرهنگی در اولین مناسبت به تقدیر از برگزیدگان این مسابقه خواهد پرداخت.

حجتالاسلام ناصری پور درباره ویژه برنامههای فرهنگی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: امروز نیز در فضای باز فرهنگسرای خاوران، اشراق، ملل و رازی و همچنین بوستانهای آزادگان، چیتگر، سرخه حصار و ولایت با ویژه برنامههای متعدد از 9 صبح تا اذان مغرب میزبان علاقهمندان هستند.

وی در پایان از برگزاری ویژه برنامههای روز طبیعت در 8 نقطه پایتخت خبر داد و اضافه کرد: در این روز فضای باز فرهنگسراهای خاوران، اشراق، ملل و رازی و همچنین میدان تجریش، بلوار کشاورز، میدان صادقیه و میدان شهر ری با برپایی غرفههای متنوع فرهنگی و هنری و همچنین برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در دامان طبیعت میزبان عموم شهروندان و علاقهمندان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1837 تماس بگیرید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار