رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از صنایع "مهام" خراسان بازدید کرد

‌‌با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، مرکز آموزش امام باقر(ع) در مشهد مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴ - 09December 2013

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از صنایع

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "محمدحسین قندهاری" با حضور در صنایع مهام خراسان پس از استماع گزارش عملکرد مدیر صنایع، کارکنان این صنعت را به تلاش و جدیت فراوان برای خودکفایی در عرصه نظامی توصیه کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه، دو محور معنویتافزایی و ارتقای بصیرت را از تأکیدات مقام معظم رهبری(مد ظلهالعالی) در جهت تعالی کارکنان دانست و با تعریف معنویتافزایی، آن را حرکت از شرایط فعلی و موجود، به سمت هدف مطلوب بیان کرد و گفت: این حرکت و ارتقاء باید همیشگی، در همه حال و در همه حوزههای دینی، عرفانی و اخلاقی و بدون توقف باشد.

حجتالاسلام قندهاری سه شاخصه نگاه معنوی به مسئولیت، تزکیه و تعلیم و روحیه بسیجی  را در ارتقای معنویتافزایی مهم دانست و گفت: نگاه معنوی و جهادی به مسئولیت و خدمت با نیت الهی، جهاد گونه و با تلاش فراوان در جهت تامین اهداف سازمان باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه براساس دستور قرآن، از مهمترین امور تزکیه و تعلیم است، تاکید کرد: مقدمه هر آموزشی تزکیه است، لذا بهرهگیری از فضای معنوی و دیدار عالمان و اساتید بزرگوار میتواند برکات زیادی داشته باشد.

حجتالاسلام قندهاری روحیه بسیجی و جهادی داشتن در حوزه کاری را از تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) دانست و اظهار داشت: اگر غیر از این حرکت کنیم در ارائه فرهنگ به جامعه دچار مشکل میشویم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی به خانوادهها را مهمترین وظیفه مسئولان بیان کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در جهت حمایت از تولید ملی است، لذا باید در این خصوص اطلاعرسانی کافی به خانوادهها در جهت ترویج خرید کالای ایرانی صورت گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) ادامه داد: ایشان میفرمایند هر مدیری در هرکجا خدمت میکند آنجا را سنگر حق وحقیقت و ارزشهای معنوی بداند، باید کاروتلاش کنید ویک لحظه را هدر ندهید، هر چه میتوانید ابتکار ونوآوری به خرج دهید و راههای میانبُر را انتخاب کنید، شما میتوانید و باور کنید که میتوانید ایمان را در خودتان و در بخشهای زیر مسئولیتتان تقویت کنید، از این توصیههاست که دشمن ناکام میشود و میترسد. هر چه میتوانید در میدان دین اسلام، توجه به خدا و حرکت برای مردم و مفید بودن برای کشور و برای انقلاب کوشش کنید، این آن تلاشی است که هرگز به هدر نخواهد رفت.

درادامه این بازدید «مرکز آموزش امام باقر(ع)» در صنایع مهام خراسان توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افتتاح شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بازدید از مرکز فرهنگی و بصیرتافزایی امام خمینی(ره) مشهد مقدس نیز با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برنامهریزی برای آشنایی هرچه بیشتر خانوادهها با معارف اسلامی و معنویت عمیق دینی در این مرکز تاکید کرد و گفت: تقویت روحیه تلاش و پشتکار و نشاط و شادابی، تحکیم و تقویت نهاد خانواده و ارتقاء مهارتهای زندگی و تقویت معنویت و ارتقای مهارتهای تربیتی فرزندان باید در این مرکز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز در جبهه جنگ نرم دشمن قرار گرفتهایم، افزود: هدف دشمن در این جنگ کانون خانواده است، لذا مسئولیت متولیان فرهنگی در این خصوص بسیار سنگین و رسالت بسیار عظیمی دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم تمام تلاش خود را برای به انحراف کشاندن نسل جوان متمرکز میکند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سالیان گذشته نسبت به جنگ نرم دشمن هشدارهای فراوانی دادند که اگر کمی مسئولان وقت هوشیار بودند امروز دشمن تا به اینجا در هجمه فرهنگی پیش نمیرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار