همایش "بیعت با انقلاب" در فسا برگزار شد

همایش هیئت عاشقان ولایت با عنوان "بیعت با انقلاب" با حضورمعاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در مصلی نمازجمعه فسا برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 09April 2016

همایش

به گزارش دفاع پرس از استان فارس، همایش هیئت عاشقان ولایت با حضورمعاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در مصلی نمازجمعه فسا برگزار شد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فجراستان فارس در این همایش اظهار داشت: هر پیامبر الهی و هرانسان ارزشمندی که بخواهد فرهنگ الهی را منتشر کنند قطعا دشمن دارد که انقلاب اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست اما اگر امروز جمهوری اسلامی به فضل الهی جزء 9 کشور دارای فن آوری هسته ای است، اگر امروز به عنوان پنجمین قدرت موشکی دنیا مطرح هستیم، اگر امروز پنجمین ارتش سایبری دنیا را در اختیار داریم، اگر امروز رزمندگان ما در کشورهای دنیا از جمله عراق و سوریه حضور دارند و اگر امروز می توانیم با قدرت سربازان نظام سلطه را در خلیج فارس به زانو در آوریم همه بواسطه پایداری ملت ایران و وعده نصرت الهی است که می فرمایند إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم، این وعده الهی است.

سرهنگ کوشکی در ادامه به تبیین بحث نفوذ پرداخت و گفت: امروزدشمن درتلاش است با عناصر خود فروخته داخلی اهداف خودش را پیاده کند. چرا مقام معظم رهبری از زمان مذاکرات تاکنون بیش از هشتاد بار از ما خواستند که چشمانمان را باز کنیم، مواظب باشیم که دشمن در صدد نفوذ است؟

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز عملیات تخریبی بر علیه جمهوری اسلامی به دست کسانی انجام می شود که خود روزی یاور انقلاب بوده اند افزود: علی(ع) راچه کسانی به شهادت رساندند. علی(ع) توسط کفار به شهادت نرسید، علی(ع) توسط دشمن خارجی به شهادت نرسید. علی(ع) در داخل جامعه اسلامی به شهادت رسید. جریان جمل که اتفاق افتاد بعد از جریان جمل شما صفین را می بینید. بعد از صفین نهروان را می بینید، نهروانیان تبدیل شدند به منافقین، آنگاه حضرت علی(ع) را به شهادت رساندند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و افزود: امروزدشمنان داخلی و خارجی، بر انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی متمرکزشده اند. مقام معظم رهبری به بچه های حزب الهی ملاک و معیار نماینده اصلح را داده اند که نمایندگانی را انتخاب کنیم که انقلابی باشند، مومن باشند. متدین باشند. پیشینه درستی داشته باشند.

سرهنگ کوشکی همچنین با بیان اینکه نماینده طراز انقلاب باید انقلابی،حزب الهی وشجاع باشد. گفت: مجلس شورای اسلامی  یک شرکت سهامی نیست بلکه محلی است که می خواهد قوانینی را طراحی کند که برای تمام دنیا الگو شود، مجلس جایی است که  باید مشکلات مردم را حل کنند. امروز لازمه اصلی حرکت ما بصیرت است، فهم درست است، امروز این کشور نیاز به مدافع دارد و دفاع ما از نظام الهی باحضور حداکثری پای صندوق های رای محقق می شود که میتواند این اقتدار ایجاد شده، این عظمت ایجاد شده،این قدرت مسلم شده را بیش از پیش به رخ دشمنان بکشاند.

نظر شما
پربیننده ها