کوچک‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نباید به حرف رسانه‌ی فاسد، یک هنرمند واقعی را تخریب کرد/ سلحشور با آثارش بین المللی شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها مثل خفاش می‌مانند و چیزی که در آسمان می‌درخشد را انکار می‌کنند و از او ترس دارند.
کد خبر: ۷۷۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ - 12April 2016

نباید به حرف رسانه‌ی فاسد، یک هنرمند واقعی را تخریب کرد/ سلحشور با آثارش بین المللی شد

مهدی کوچکزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به یادداشت یکی از روزنامههای کشور درباره هنرمند انقلابی مرحوم فرج الله سلحشور گفت: برخیها مثل خفاش میمانند و چیزی که در آسمان میدرخشد را انکار میکنند و از او ترس دارند.

وی افزود: اینها میخواهند همیشه در جای تاریک خودشان را به دَر و دیوار بزنند. سلحشور با فیلمهای که ساخت بین المللی شد. کار حضرت یوسف یا اصحاب کهف ماندگار شد. منتقدین او از حرص و غضب اینکه نمیتوانند به جایگاه او دست یابند میخواهند او را تخریب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سلحشور با حرف کسی از بین نمیرود و اجر و قربش کم نمیشود. من مطمئن هستم آقای سلشحور بر گردن نسل دوم و سوم انقلاب حق بزرگی در شناساندن داستانهای قرآنی دارد که بسیار آثار تربیتی بزرگی هم داشته است.

کوچکزاده در اعتراض به بخشی از رسانهها که به بازنشر این گونه مطالب اقدام میکنند گفت: نباید به حرف رسانهی فاسد، یک هنرمند واقعی را تخریب کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار