محمود تاری:

برخی برای از بین بردن مقدسات مسابقه گذاشته اند

مداح اهل بیت (ع) گفت: عملکرد غلط برخی مداحان باعث شده تا امروز چنین سخنان سخیفی در مورد ائمه (ع) گفته شود.
کد خبر: ۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱ - 15December 2013

برخی برای از بین بردن مقدسات مسابقه گذاشته اند

"محمود تاری" مداح اهل بیت در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان این نکته که در این مملکت بعضی از افراد جلوتر از رهبری و مراجع حرکت می کنند و خود را بالاتر و اصلح تر از بزرگان دین می دانند اظهار داشت: صحبتهایی که حسن عباسی در مورد ائمه بر زبان رانده در راستای همان جریان انحرافی به وجود آمده در برخی از مراسم های مذهبی است که متاسفانه هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: اگر امروز در خارج از کشور کسی به ائمه اطهار (ع) توهین کند بلافاصله صدای همه درمی آید و همه علیه او موضع می گیرند و حتی در برخی مواقع کار به جایی رسیده که  برای آن مساله راهپیمایی هم برگزار کرده اند اما وقتی این مساله در داخل کشور اتفاق می افتد خیلی ها بی تفاوت از کنار آن می گذرند.

مداح اهل بیت (ع) ادامه داد: در طی سالهای گذشته اتفاقاتی افتاده که انگار برخی ها برای از بین بردن مقدسات مسابقه گذاشته اند یک مداحی آمده و در مراسم امام حسین (ع) شعر خوانده که آقا بهت تک می زنم  جواب ندی پیامک می زنم، مداح دیگری میکروفون را دست می گیرد و می گوید؛ آنان که علی را بخدا پندارند کفرش به کنار عجب خدایی دارند، یک آقای مداح دیگری شب شهادت امام حسین (ع) آهنگ بندری خوانده است.

محمود تاری افزود: عملکرد غلط برخی مداحان باعث شده تا امروز چنین سخنان سخیفی در مورد ائمه (ع) گفته شود. وقتی برخی مداح ها از روی آهنگ های لس آنجلسی کپی برداری می کنند و اشعار یک خواننده زن لس آنجلسی را در قالب مدح امام حسین (ع) به خورد مردم می دهند و هیچ کس جلوی آنها را نمی گیرد باید منتظر باشیم تا روزی این اتفاقات ناگوار در این کشور بیافتد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار