مشاور رییس دفتر رییس‌جمهور خبر داد:

جمع‌آوری و ثبت درخواست‌های مردم سمنان در سامانه مردمی111

مشاور رییس دفتر رییس‌جمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از جمع‌آوری درخواست‌های مردمی مردم استان سمنان از سوی یک‌هزار کاربر و 180 خط‌ ارتباطی (تلفن) خبر داد.
کد خبر: ۷۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ - 18April 2016

جمع‌آوری و ثبت درخواست‌های مردم سمنان در سامانه مردمی111

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ اسماعیل سماوی در آیین افتتاح سامانه ارتباطات مردمی رئیسجمهوری(سامد 111) که با حضور شریعتمداری معاون اجرایی رئیسجمهور و خباز استاندار سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یکهزار کاربر تا یک روز پس از سفر رئیسجمهور مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردم استان سمنان را جمعآوری و تدوین میکنند.

وی از پیگیری همه درخواستهای مردمی تا حصول به نتیجه خبر داد و افزود: جدای از مطالبات شخصی مردم، جنبههای عمومی بیش از هر چیزی مدنظر ما است تا با رفع آنها عموم مردم منتفع شوند.

مشاور رییس دفتر رییسجمهور و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه این مرکز که در دانشگاه پیام نور سمنان مستقر است و بهصورت شبانهروزی درخواستهای مردمی را اخذ میکند، تصریح کرد: رفع این مشکلات که به ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه میانجامد از اهداف اصلی دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی است.

همچنین محمدرضا خباز استاندار سمنان در این آیین با اشاره به جمعآوری درخواستهای مردمی از طریق روشهای سنتی در گذشته، گفت: در گذشته مردم ناچار بودند که ساعتها برای تحویل یک نامه معطل شده و دنبال خودروی مسئولان بدوند اما ایجاد این سامانه ضمن تکریم و رعایت شأن مردم، فرآیند کار را برای مردم تسهیل کرده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه ارائه نامه به صورت کاغذی هزینه و وقت بیشتری را تلف میکرد، از رویکرد نوین نهادریاستجمهوری در جمعآوری درخواستهای مردمی تقدیر و خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با بنا نهادن این کار خیر گام بلندی در رفع مشکلات مردمی در سفرهای استانی برداشته است.

خباز با اشاره به تاکید مسئولان دولتی بر ارائه پیشنهادات و انتقادات، یادآور شد: انتظار میرود مردم علاوه بر ارائه درخواستهای خود طرحهای پیشنهادی، انتقادات و راهکارهای اجرایی خود برای بهبود شرایط را نیز به سامانه ارائه دهند.

شریعتمداری معاون اجرایی رئیسجمهور، بانک معاون نهاد ریاست جمهوری، خباز استاندار سمنان، رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و معاون سیاسی استاندار در پایان این آیین با حضور در سامانه سامد هر کدام به صورت نمادین به یکی از تماسهای مردمی پاسخ دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار