حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی مطرح کرد؛

رجب ماه امیرالمؤمنین است/ خیانتی به نام «سکوت درباره غدیر»

عضو بنیاد بین المللی غدیر گفت: اگر درباره غدیر سکوت کنیم خیانت کرده‌ایم و اگر طوری بخواهیم حرف بزنیم که تفرقه افکنی باشد، آب در آسیاب دشمن ریخته‌ایم.
کد خبر: ۷۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ - 19April 2016

رجب ماه امیرالمؤمنین است/ خیانتی به نام «سکوت درباره غدیر»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی عضو بنیاد بین المللی غدیر صبح امروز در همایش علمی آموزهها و سیره علوی، معیار زندگی اسلامی با اشاره به برنامه های این بنیاد در ایام غدیر گفت: بنیاد بین المللی غدیر برای ایام غدیر برنامه های را در داخل و خارج از کشور در نظر دارد. صحبت بود که فقط ایام ذی حجه فعالیتی در این باره صورت گیرد در صورتی که ماه رجب که ماه امیرالمومنین است کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: زمان ولادت حضرت امیرالمومنین فرصتی است تا باری دیگر عطر غدیر را در دانشگاه و حوزه بگسترانیم که دوای همه دردها در منطقهی است که به اسم اسلام جعلی آل سعود آشوب است. دوای درد جهان اسلام و بشیریت با غدیر است. نتیجه آزادی و لیبرالیسم کشتار وحشیانه، خون ریزی، تجاوز و بربریتی است که در دوران عرب جاهلیت هم نبوده است.

عضو بنیاد بین المللی غدیرتاکید کرد: محکوم کردن ایران و حزب الله توسط 57 کشور اسلامی که برای مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین بنا نهاده شده، توسط آل سعود از هر ظلمی برتر است.

میرلوحی خاطر نشان کرد: بنیاد غدیر در ایام ولات امام جواد تا ولادت امیرالمومنین حرکت غدیر و نهج البلاغه را سامان خواهد داد. در بحث غدیر نمونه های خوبی با شعار اقتصاد مقاومتی داریم. باید از هر بهانه و فرصتی برای معرفی جایگاه غدیر استفاده کرد که یکی از این فرصت ها ماه رجب است. یکی از ابعاد شعار امسال که اقدام و عمل است توجه و اقدام کردن برای مطالعه و خواندن نهج البلاغه است.

وی اضافه کرد: بهترین راه شناخت امیرالمومنین مطالعه نهج البلاغه است پس همانطور که قرآن در مجالس خوانده می شود باید موج مطالعه نهج البلاغه راه اندازی شود. الگوی ما در عبادت، سیاست، زهد، تقوا و عدالت امیرالمومنین است. مسلمانان سراسر جهان حضرت علی علیه السلام را به عنوان صوت عدالت و انسانیت می شناسند. حضرت امیر که اسلام برای او و مدیون زحمات ایشان است دشمنانش تلاش کردند تا او و فضائلش محو شود.

عضو بنیاد بین المللی غدیر بیان کرد: اگر درباره غدیر سکوت کنیم خیانت کرده ایم و اگر طوری بخواهیم حرف بزنیم که تفرقه افکنی باشد نیز آب در آسیاب دشمن کرده ایم. امروز ما نیازمند الگوی مظلومیت فعال داریم نه مظلومیت منفعل. گاهی اگر دفاع ما از مظلومین با دقت و تدبیر نباشد چه بسا اگر هم به قصد کمک کار کرده باشیم اما اسباب کشتار شیعیان شویم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار